Terug

Ik heb de bestelling niet gehad wil het annuleren maar moet wel betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Stuff Enough

16/04/2020

Beste ik bestelde op 21 maart bij Stuff Enough en tot op vandaag geen bestelling ontvangen. Nu krijg ik wel al betaal verzoeken. Ik kreeg hierbij vandaag een tracknummer waar ik tot mijn verbazing zag dat het van China moet komen. Ik heb aan de persoon van de webshop laten weten dat ik de bestelling wil annuleren omdat ik zolang niet ga wachten en dat producten vanuit China meestal niet voldoen aan de EU normen. Nu kreeg ik een mail terug dat ik de bestelling niet kan annuleren en moet betalen maar waarom moet ik voor goederen betalen die ik nog niet heb gehad.Ik vraag dus hierbij nogmaals om de bestelling te annuleren.

Berichten (11)

Stuff Enough

Naar: K. C.

16/04/2020

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Wij beantwoorden per e-mail binnen 1 tot 3 werkdagen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22

K. C.

Naar: Stuff Enough

28/04/2020

Nog altijd geen reactie gehad. Ik ga er vanuit dat als ik geen reactie meer ontvang binnen 48u de bestelling geannuleerd is.

Stuff Enough

Naar: K. C.

28/04/2020

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Wij beantwoorden per e-mail binnen 1 tot 3 werkdagen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22

K. C.

Naar: Stuff Enough

14/05/2020

Bedrijf zegt dat het product geleverd is maar niets ontvangen afterpay eist nu geld van mij voor een product dat ik nooit gekregen heb. Hierbij zie ik net dat dit zelfde product drie keer zo goedkoop staat bij een andere online shop. De reviews die ze krijgen op hun website vertellen ook niet veel goeds. Ik hoop eindelijk dat ze de bestelling nu gaan annuleren. Ik ben hun praktijken meer dan beu...

Stuff Enough

Naar: K. C.

14/05/2020

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Wij beantwoorden per e-mail binnen 1 tot 3 werkdagen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22

K. C.

Naar: Stuff Enough

13/06/2020

ik heb nog altijd geen reactie gehad wel al drie aanmaningen van afterpay ik heb al meermaals contact opgenomen maar krijg sinds 28 april 2020.

Stuff Enough

Naar: K. C.

13/06/2020

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Wij beantwoorden per e-mail binnen 1 tot 3 werkdagen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22

K. C.

Naar: Stuff Enough

09/07/2020

Nog geen reactie gekregen maar wel een brief van tkb om me in gebreken te stellen.

Stuff Enough

Naar: K. C.

09/07/2020

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Wij beantwoorden per e-mail binnen 1 tot 3 werkdagen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22

K. C.

Naar: Stuff Enough

27/07/2020

Ze gaan na dat ik blijvend heb gemaild de leverancier contacteren waar het pakje is. Ik heb het incassobureau op de hoogte gesteld met de mail die ze me toegestuurd hadden.

Stuff Enough

Naar: K. C.

27/07/2020

Beste,Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Uw kwestie werd doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij u zo goed mogelijk kunnen verder helpen.Wij beantwoorden per e-mail binnen 1 tot 3 werkdagen.Met vriendelijke groeten,Stuff Enough-- info@stuffenough.beBE 0635.560.034IBAN: BE73 9731 3910 0660BIC: ARSPBE22


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform