Terug

verkeerde levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. D.

Naar: Stuff Enough

23/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 25/5/2024 kocht ik een 2 Baseus oplaadkabels in uw online winkel en betaalde ik 58,91euro. Ik ontving het pakket op 6/6/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 1 groene en 1 rode oplaadkabel, 2 zwarte opgestuurd. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform