Terug

UPS is pakket kwijt, Stockx weigert tussen te komen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. T.

Naar: Stockx

11/01/2024

Ik heb een speciale Xbox verkocht via Stockx.Netjes geleverd bij UPS zoals gevraagd.Pakketje is officieel nooit vertrokken, ik vermoed chauffer niet gescand.Stockx weigert er tussen te komen maar kan wel zelf het geld claimen bij UPS indien ze willen, ik zou graag het geld hebben waar ik recht op heb aangezien ik mijn product wel degelijk heb afgeleverd en de rest de verantwoordelijkheid van Stockx zelf is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform