Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Domiciliering blijft doorlopen
Beste, Ik heb sinds juni 2020 een abonnement voor een jaar lopen bij Snap Fitness in Landen. Gedurende corona periode zijn zij moeten sluiten en hebben we dus geen gebruik kunnen maken van ons abonnement. Op 5 januari heb ik een bericht gestuurd met de vraag, of dat we ons abo konden pauzeren, zoals aangegeven in een mailtje van hun zelf. Ze hebben mij gezegd dat de abo's gepauzeerd waren, maar dat de betalingen doorliepen, dat alles achteraf gerecupereerd kan worden en dat dit was om de binnenkomende rekeningen van de club te overbruggen (berichten heb ik nog). Sinds toen hebben we niet meer moeten betalen tot vandaag 17/05/2021, is er weer geld van onze rekening gegaan, terwijl ze pas ten vroegste en misschien vanaf 9 juni weer opengaan. Ik heb gekeken op de site om mijn abo op te zeggen, want volgende maand loopt mijn contract van een jaar af, maar dit kan enkel, volgens hun, in de club zelf, die momenteel gesloten is. Dus dat wil zeggen, dat als ik moet wachten tot zij weer opengaan, om iemand te contacteren in verband met mijn abo, dat mijn abo stilzwijgend wordt verlengd en ik hier niets aan kan doen.. Kan iemand mij aub zeggen hoe ik dit kan stopzetten? Zodat er GEEN geld meer van mijn rekening gaat! Ik betaal niet voor iets waar ik geen gebruik van maak, en dit om, naar eigen zeggen, hun rekeningen te betalen, er is ook niemand die mijn rekeningen betaald.
Abonnementskosten blijven betalen tijdens sluiting fitness
Ik had een abonnement bij Snap Fitness Ingelmunster genomen voor mijn 14-jarige zoon. Dit werd gedomicilieerd elke maand voor 33€. Tijdens de sluiting van de Fitness door de Corona maatregelen bleef dit elke maand van mijn rekening gaan, terwijl ik de domiciliëring een paar keer probeerde op te zeggen. Ze domicilieerden dan via Paysafe Payment Solutions Limited (Duitse bankrekening met het nummer DE56 7001 1110 4100 9050 14). We hebben nu een mail gekregen dat voor de maand december ter compensatie maar 17€ zal worden aangerekend ipv 33€. We zouden toch wensen om een deel van het abonnementsgeld terug te krijgen aangezien de fitness enkele maanden volledig gesloten werd. De fitness werd een 6tal maanden gesloten wegens Corona over het hele jaar.
Stopzetten van abonnement fitness
Beste,Ik wil mijn fitness abonnement opzeggen, omwille van medische klachten .Ik heb reeds mijn medisch attest afgegeven , maar de medewerkers zeiden dat dit niet voldoen de is .Dat ik enkel een aangepast sport schema zou kunnen krijgen .Terwijl ik niet kan/mag sporten. Graag zou ik het contract beëindigen.
Contract verkocht met leugens
Beste, Ik wil via testaankoop een klacht indienen. Ik (peggy godefridi) en mijn moeder ( mia van gramberen) gingen naar een info avond van snap fitness te landen die zou open gaan. Bij de info avond werd er veel info meegedeeld. Waaronder dat je ook opties zoals begeleiding kon nemen en kon opzeggen wanneer je wou. Dit overtuigde mij dan ook om te kiezen voor deze fitness. Want ik en mijn moeder twijfelde tussen 2 fitnessen. Na een maand fitnessen besloten wij om een maand begeleiding te nemen. Plots savonds belt de fitness me op of het klopt dat we optie namen. Ik bevestigde dit en zei dat ik dit voor maand ging nemen. Plots zeiden ze me ja dat gaat niet enkel voor het hele contract van 2 jaar. Vreemd dus zowel bij intro en nemen van abonnement als bij nemen van optie werd er tegen ons gelogen ? Dit vind ik niet kunnen. Wij namen nu eigenlijk een abonnement voor 2 jaar met leugens ? Want als ze eerlijk waren van in begin hadden wij geen contract genomen. Telefonisch bevestigde de medewerkster dat dit inderdaad zo was bij intro maar gewijzigd werd bij het open gaan ??? Tof ! dus express leugens verkondigen om klanten te lokken. Ik maakte dan ook slechte recentie op hun facebook. Ze wouden gesprek met me maar ik moest recentie wel verwijderen. De afspraak werd telkens uitgesteld en uitgesteld en nu na vele berichten zelf geen reactie meer. Zeer teleurstellend ! Nu zitten wij hier beide met een contract genomen op basis van leugens.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten