Terug

Domiciliering blijft doorlopen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Snap Fitness

17/05/2021

Beste, Ik heb sinds juni 2020 een abonnement voor een jaar lopen bij Snap Fitness in Landen. Gedurende corona periode zijn zij moeten sluiten en hebben we dus geen gebruik kunnen maken van ons abonnement. Op 5 januari heb ik een bericht gestuurd met de vraag, of dat we ons abo konden pauzeren, zoals aangegeven in een mailtje van hun zelf. Ze hebben mij gezegd dat de abo's gepauzeerd waren, maar dat de betalingen doorliepen, dat alles achteraf gerecupereerd kan worden en dat dit was om de binnenkomende rekeningen van de club te overbruggen (berichten heb ik nog). Sinds toen hebben we niet meer moeten betalen tot vandaag 17/05/2021, is er weer geld van onze rekening gegaan, terwijl ze pas ten vroegste en misschien vanaf 9 juni weer opengaan. Ik heb gekeken op de site om mijn abo op te zeggen, want volgende maand loopt mijn contract van een jaar af, maar dit kan enkel, volgens hun, in de club zelf, die momenteel gesloten is. Dus dat wil zeggen, dat als ik moet wachten tot zij weer opengaan, om iemand te contacteren in verband met mijn abo, dat mijn abo stilzwijgend wordt verlengd en ik hier niets aan kan doen.. Kan iemand mij aub zeggen hoe ik dit kan stopzetten? Zodat er GEEN geld meer van mijn rekening gaat! Ik betaal niet voor iets waar ik geen gebruik van maak, en dit om, naar eigen zeggen, hun rekeningen te betalen, er is ook niemand die mijn rekeningen betaald.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform