Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met factuur en terugbetaling
Beste, Ik ben bij jullie gekomen via een actie van Roamler waar ik mensen kon aanbrengen en levenslang korting kon krijgen op mijn factuur. Ik nam het abonnement van €20, en zou levenslang €15 moeten betalen. Desalniettemin krijg ik steeds een factuur waar ik de €20 moet betalen. Mijn contactpersoon was S. Denys, maar deze persoon antwoordt al een tijdje niet meer, noch op mails noch op telefoon. Bij Orange vertelden ze me het volgende: Tot je klantenbestand heb ik wel toegang. Maar een korting via Roamler heb ik nog nooit gehoord. Ik ga het eens intern ook laten bekijken. Sindsdien raadden ze me aan contact op te nemen met Smart SN, maar zonder antwoord of nog maar iets te horen. Bij mr Denys bleef het ook bij voicemail. Vandaar dat ik ook verdere stappen ondernam. Mr Denys en ik waren overeengekomen dat Smart SN de volgende 3 rekeningen zou betalen, die ik diende door te sturen per mail. Deze rekeningen zijn nooit op tijd betaald en op dit moment wacht ik nog steeds op de betaling van de 3de rekening waardoor mijn diensten bij Orange zijn afgesloten en ik over mijn dak krijg omdat Smart SN niet betaalt. Ondertussen werd me verteld dat de rekening dan naar €15 zou gebracht worden, zoals oorspronkelijk afgesproken. Hier klopt echter helemaal niets van en de 4de rekening die ik aankreeg na mijn klacht is nog altijd te duur. Ik stuurde hiervoor een mail naar Smart SN en de medewerker vertelde me dat ik boven mijn budget zat. Dat klopt, maar op de details kon men duidelijk zien dat het basisbedrag nog steeds €20 betrof. Mijn mails zijn dus wel goed aangekomen bij Smart SN maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing en zonder communicatie. Vandaar dat ik nógmaals contact opneem via Test Aankoop zodat ik een eerlijke kans krijg op een eerlijk contract. Ik hoop snel van jullie te horen. Groeten, Anaïs S
Orange-abonnement korting
Beste,Ik ben bij jullie gekomen via een actie van Roamler waar ik mensen kon aanbrengen en levenslang korting kon krijgen op mijn factuur. Ik nam het abonnement van €20, en zou levenslang €15 moeten betalen. Desalniettemin kreeg ik een factuur waar ik de €20 moest betalen. Kan u even kijken waar dat misloopt? Mijn contactpersoon was Shesny Denys, maar deze persoon antwoordt al een tijdje niet meer (van 22/1 om precies te zijn). Bij Orange vertelden ze me het volgende: Tot je klantenbestand heb ik wel toegang. Maar een korting via Roamler heb ik nog nooit gehoord. Ik ga het eens intern ook laten bekijken. Sindsdien raadden ze me aan contact op te nemen met Smart SN, maar zonder antwoord of nog maar iets te horen. Bij mr Denys blijft het ook bij voicemail. Vandaar dat ik ook verdere stappen onderneem.Ik hoop snel van jullie te horen.Groeten,Anaïs Stals
Beloofde korting van 40%
Ik ben ondertussen van maart 2017 klant bij Orange. Een vlotte verkoper heeft me overtuigt om het duurste abonnement (mobiel) te nemen en beloofde me 8personen die hij klant maakte, op mijn naam te zetten, zodat ik 40% korting zou krijgen op mn gsm factuur... (zij werken met een referentiekorting van 5% dus als ik een persoon aanbreng die ook klant wordt, via Smart sn, krijg ik 5% korting) 9 maanden later staan deze personen nog steeds niet op mn factuur. De persoon die ikzelf heb aangebracht staat er wel op en krijg er ook de korting van... De korting, die ik ondertussen altijdbetaald heb, is ondertussen opgelopen tot meer dan 150 euro....De verkoper is niet meer te bereiken, noch telefonisch,noch via sms.Via mail heb ik een klacht ingediend bij Smart sn... hierop kreeg ik een mailtje terug dat ze het gingen bekijken en onderzoeken, maar hoor er niets meer van... Ook niet na 2x gevraagd te hebben hoever ze staan...Via Orange heb ik het dan geprobeerd maar moet bij Smart sn zijn voor die klachten... Wel heb ik een korting gekregen van 20% voor 6 maanden... Mn abonnement heb ik ondertussen gewijzigd naar goedkoopste formule tot probleem opgelost is... dus 20% van 8€ is 1.60€...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten