Terug

Orange-abonnement korting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Smart SN

18/02/2021

Beste,Ik ben bij jullie gekomen via een actie van Roamler waar ik mensen kon aanbrengen en levenslang korting kon krijgen op mijn factuur. Ik nam het abonnement van €20, en zou levenslang €15 moeten betalen. Desalniettemin kreeg ik een factuur waar ik de €20 moest betalen. Kan u even kijken waar dat misloopt? Mijn contactpersoon was Shesny Denys, maar deze persoon antwoordt al een tijdje niet meer (van 22/1 om precies te zijn). Bij Orange vertelden ze me het volgende: Tot je klantenbestand heb ik wel toegang. Maar een korting via Roamler heb ik nog nooit gehoord. Ik ga het eens intern ook laten bekijken. Sindsdien raadden ze me aan contact op te nemen met Smart SN, maar zonder antwoord of nog maar iets te horen. Bij mr Denys blijft het ook bij voicemail. Vandaar dat ik ook verdere stappen onderneem.Ik hoop snel van jullie te horen.Groeten,Anaïs Stals

Berichten (4)

Smart SN

Naar: A. S.

24/02/2021

Geachte,Allereerst, gelieve ons te excuseren voor het ongemak. Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht en hebben de heer Denys verzocht binnen 48 uur opnieuw contact op te nemen met mevrouw Stals om de beste oplossing te vinden. Wij zullen dus niet nalaten opnieuw contact met u op te nemen zodra wij meer informatie hebben ontvangen.Met vriendelijke groeten,Marjorie LabiouseFraud and Legal analyst--------------------From: [klachtenbox@test-aankoop.be]Sent: 18/02/2021 19:28To: support@smartsn.beSubject: Klacht - Orange-abonnement korting - (CPTBE01202189-68)Klacht - Orange-abonnement korting - (CPTBE01202189-68) [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL test-aankoop.be/-/media/1,-d-,global-artwork/complain/complain_1050x400.jpg?rev=e26f9fbe-aad5-40c6-8729-bba7075bf17b] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/b932339ba5964be6886ed77a14ce0421.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Je hebt een klacht ontvangen van Anaïs Stals [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] - Deze klacht is momenteel privé en dus niet zichtbaar op onze website. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01202189-68. Heb je vragen over ons platform? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]ref:_00D24HCgC._500064qcYKx:ref

A. S.

Naar: Smart SN

26/02/2021

Beste,Ik heb tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen van meneer Denys. Het begint nu zeer lang aan te slepen en mijn vertrouwen in jullie bedrijf zit onder nul. Ik hoop dat ik een correct antwoord krijg met een correcte oplossing.Groeten,Anaïs Stals

A. S.

Naar: Smart SN

04/03/2021

BesteIk heb nog steeds niets vernomen van meneer Denys, ook op Facebook antwoorden jullie niet en meneer Denys antwoordt niet op telefoon of berichten. Ik probeer het nog een laatste keer op deze manier, anders schakel ik een expert in.Groeten,Anaïs Stals

Smart SN

Naar: A. S.

09/03/2021

Beste,Bijgevoegd vindt u de feedback van de verkoper:"Subject: Re: HERINNERING: KLACHT: 1.7505576 Anaïs Stals [ ]Goede morgen, Ik was op cursus met defensie en niet bereikbaar. Ik heb contact opgenomen met de klant en we zijn tot een goede oplossing gekomen ter kleine compensatie zolang de referentiekorting nog niet toegekend is. MvgShesny Denys Met vriendelijke groeten,Shesny Denys"Neem gerust opnieuw contact indien u nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,Marjorie LabiouseFraud and Legal analyst--------------------From: [klachtenbox@test-aankoop.be]Sent: 18/02/2021 19:28To: support@smartsn.beSubject: Klacht - Orange-abonnement korting - (CPTBE01202189-68)Klacht - Orange-abonnement korting - (CPTBE01202189-68) [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL test-aankoop.be/-/media/1,-d-,global-artwork/complain/complain_1050x400.jpg?rev=e26f9fbe-aad5-40c6-8729-bba7075bf17b] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/b932339ba5964be6886ed77a14ce0421.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Je hebt een klacht ontvangen van Anaïs Stals [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] - Deze klacht is momenteel privé en dus niet zichtbaar op onze website. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01202189-68. Heb je vragen over ons platform? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]ref:_00D24HCgC._500064qcYKx:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform