Terug

Problemen met factuur en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Smart SN

23/06/2021

Beste, Ik ben bij jullie gekomen via een actie van Roamler waar ik mensen kon aanbrengen en levenslang korting kon krijgen op mijn factuur. Ik nam het abonnement van €20, en zou levenslang €15 moeten betalen. Desalniettemin krijg ik steeds een factuur waar ik de €20 moet betalen. Mijn contactpersoon was S. Denys, maar deze persoon antwoordt al een tijdje niet meer, noch op mails noch op telefoon. Bij Orange vertelden ze me het volgende: Tot je klantenbestand heb ik wel toegang. Maar een korting via Roamler heb ik nog nooit gehoord. Ik ga het eens intern ook laten bekijken. Sindsdien raadden ze me aan contact op te nemen met Smart SN, maar zonder antwoord of nog maar iets te horen. Bij mr Denys bleef het ook bij voicemail. Vandaar dat ik ook verdere stappen ondernam. Mr Denys en ik waren overeengekomen dat Smart SN de volgende 3 rekeningen zou betalen, die ik diende door te sturen per mail. Deze rekeningen zijn nooit op tijd betaald en op dit moment wacht ik nog steeds op de betaling van de 3de rekening waardoor mijn diensten bij Orange zijn afgesloten en ik over mijn dak krijg omdat Smart SN niet betaalt. Ondertussen werd me verteld dat de rekening dan naar €15 zou gebracht worden, zoals oorspronkelijk afgesproken. Hier klopt echter helemaal niets van en de 4de rekening die ik aankreeg na mijn klacht is nog altijd te duur. Ik stuurde hiervoor een mail naar Smart SN en de medewerker vertelde me dat ik boven mijn budget zat. Dat klopt, maar op de details kon men duidelijk zien dat het basisbedrag nog steeds €20 betrof. Mijn mails zijn dus wel goed aangekomen bij Smart SN maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing en zonder communicatie. Vandaar dat ik nógmaals contact opneem via Test Aankoop zodat ik een eerlijke kans krijg op een eerlijk contract. Ik hoop snel van jullie te horen. Groeten, Anaïs S

Berichten (2)

Smart SN

Naar: A. S.

29/06/2021

DATA NOT AVAILABLE

Smart SN

Naar: A. S.

09/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform