Ik ben ondertussen van maart 2017 klant bij Orange. Een vlotte verkoper heeft me overtuigt om het duurste abonnement (mobiel) te nemen en beloofde me 8personen die hij klant maakte, op mijn naam te zetten, zodat ik 40% korting zou krijgen op mn gsm factuur... (zij werken met een referentiekorting van 5% dus als ik een persoon aanbreng die ook klant wordt, via Smart sn, krijg ik 5% korting) 9 maanden later staan deze personen nog steeds niet op mn factuur. De persoon die ikzelf heb aangebracht staat er wel op en krijg er ook de korting van... De korting, die ik ondertussen altijdbetaald heb, is ondertussen opgelopen tot meer dan 150 euro....De verkoper is niet meer te bereiken, noch telefonisch,noch via sms.Via mail heb ik een klacht ingediend bij Smart sn... hierop kreeg ik een mailtje terug dat ze het gingen bekijken en onderzoeken, maar hoor er niets meer van... Ook niet na 2x gevraagd te hebben hoever ze staan...Via Orange heb ik het dan geprobeerd maar moet bij Smart sn zijn voor die klachten... Wel heb ik een korting gekregen van 20% voor 6 maanden... Mn abonnement heb ik ondertussen gewijzigd naar goedkoopste formule tot probleem opgelost is... dus 20% van 8€ is 1.60€...