Meest recente klachten

L. V.
11/03/2025

Rekening voor niet bestelde munten

Geachte mevrouw/heer, Op 16 december krijg ik een rekening met nr 8658940 R08658940 van 15,95 euro voor een pakket van munten die ik nooit heb besteld. Dit moet echter een vergissing zijn. Het verwonderd mijn waarom jullie mij deze toestuurde. ik wens volgens de Belgische wetgeving ook geen verder actie te ondernemen. Ik betwist die factuur dan ook en wens geen verder aanmaningen meer te ontvangen. Zoals deze laatste van 3/3/2025 met een bedrag van 35,9 euro In afwachting van uw reactie , verblijf ik met de meeste hoogachting Met vriendelijke groet, Leo Van Looy Hortensialaan 17 2840 Rumst

Afgesloten
K. V.
19/05/2023

Problemen met onterechte facturen en aanmaningen voor betalingen voor goederen die ik niet besteld h

Begin februari ben ik ingegaan op een aanbod van Sir Rowland Hill Ltd (SRH Ltd) voor een actie van 5 verzamelstukken van €2 voor €10 (dus aan omruilwaarde €10 voor €10) + verzendingskosten, zonder enige verdere aankoopverplichting. Bij deze eerste levering liep het al fout want niet alle 5 €2 stukken waren blijkbaar nog voorradig en er werden mij slechts 3 stukken toegestuurd en werd ik weliswaar ook maar €6 + €5,95 verzendingskosten aangerekend, maar ik wou natuurlijk liever die andere 2 munten ook ontvangen, maar soit. Ik heb hen dan meteen te kennen gegeven dat dit niet serieus was en dat ik wou geschrapt worden uit hun database, maar hier hebben ze helemaal geen gevolg aan gegeven. In tegendeel, ik blijf nog steeds mailings ontvangen. Echter hier bleef het niet bij. Op 3 maart kreeg ik ongevraagd een zending van hun met 2 stukken van €2 en een factuur van €33,36. Mede op jullie aanraden heb ik hen meteen een mail gestuurd met de melding dat ik hiermee niet akkoord was en de factuur niet zou betalen, aangezien ik niet verplicht was om dit af te nemen. Anderzijds heb ik wel geschreven dat ik bereid was het pakket op hun kosten terug te sturen. Dit alles bleef zonder gevolg en ik kreeg een aanmaning om te betalen en vandaag heb ik een ingebrekestelling ontvangen om dit alsnog te betalen met een verhoging van €19,95 als kosten voor de aanmaning en het dreigement dat indien dit onbetaald zou blijven dat zij een incassobureau zouden inschakelen. Nu is het wel genoeg geweest en wil ik hier paal en perk aan stellen vandaar deze klacht via de website. Ik ga meteen terug een mail sturen met hetzelfde antwoord, maar er nu bij vermelden dat ik ook daadwerkelijk een klacht heb ingeleid via jullie portaal.Ik kijk alvast uit naar jullie hulp en antwoord.Met dank bij voorbaat Kaj Van Langendonck

Afgesloten
R. V.
6/09/2021

Ongewenste pakketten toegestuurd krijgen en betaling geeist van niet ontvangen pakket

Beste, Eind juni 2021 heb ik gereageerd op een reclamefolder van SRH Ltd voor de aankoop van 5 x 2-€ munten , heb deze besteld en ook ontvangen , heb deze munten + verzendingskosten betaald : 14,95 € op 17/07/2021.Op 23/08/2021 heb ik ongevraagd een pakket van SRH Ltd ontvangen , omdat ik niets besteld heb , heb ik op 24/08/2021 dit pakket teruggestuurd : verzendingskosten 8,10 € .Op 27/08/2021 heb ik een mail ontvangen dat er nog een openstaande rekening zou zijn op mijn naam van 31,63€ voor 2 euromunten , welke ik niet ontvangen heb .Ik heb op deze mail gereageerd dat ik geen ongevraagde pakketten wens te ontvangen en dat ik het ongevraagde pakket heb teruggestuurd .Op 3 /09/2021 heb ik een mail ontvangen dat ik nog steeds een openstaande rekening heb van 31,63+ aanmaningskosten van 2,45€ : totaal 34,08€ Graag een advies voor dit probleem .Met vriendelijke groeten , Elly Bertels ( echtgenote René Verholen)

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform