Geachte heer van Looy,
Mijn naam is Xander Bolderheij van 360 United Media, wij verzorgen de klantenwerving voor Sir Rowland Hill. Naar aanleiding van uw klacht bij Testaankoop heeft Sir Rowland Hill mij gevraagd u meer informatie te geven over hoe de bestelling tot stand is gekomen.
Na een online aankoop bij LIDL op 30 November 2024, heeft u de mogelijkheid gekregen om een geschenk of aanbieding te bekijken.
Het gaat hierbij over een verzameling van aanbiedingen waar u uit kunt kiezen.
Dit kunnen tijdschriften, kranten, product samples, verzamelmunten en meer zijn.
U heeft gekozen voor de aanbieding van 5x 2 euro verzamelmunten.
In de bijlage heb ik een voorbeeldpagina van een muntcampagne toegevoegd.
Op het moment dat de campagne wordt getoond zijn uw bestelgegevens van de aankoop bij Lidl pre-filled/zichtbaar in het bestelformulier. (Deze gegevens zijn op dat moment nog versleuteld en niet bij ons, maar bij Lidl) Dit is een service voor uw gemak, zodat u uw gegevens niet twee keer hoeft in te voeren. Verder voorkomt dit fouten bij de invoer doordat de gegevens van de bestelling uit de webshop overgenomen voor de muntenbestelling.
Deze reclameaanbiedingen worden op dat moment door userwerk aangeboden. Dit is een samenwerking van Lidl en de firma userwerk.
In het privacy statement van Lidl wordt uitgelegd hoe dit werkt en wanneer zij uw gegevens versturen. s:www.lidl.be/c/nl-BErivacyverklaring/s10005572?hidebanner=true
(Zie punt 9.1 Sturen van reclame)
Nadat u in het bestelformulier akkoord bent gegaan met de leveringsvoorwaarden voor de munten en op bestellen heeft geklikt, worden uw gegevens ontsleuteld en naar ons verzonden.
Wij ontvangen de gegevens, verwerken deze voor Sir Rowland Hill.
Sir Rowland Hill ontvangt de gegevens om de bestelde munten naar u op te sturen.
De verschillende stappen van het bestelproces zijn vastgelegd en ik heb deze voor u bij userwerk opgevraagd. Alle stappen zijn ook aan de email toegevoegd.
Aangezien wij de klantwerving verzorgen schrijf ik u deze brief met de uitleg. Wij mogen echter niet naar u of naar Testaankoop reageren, daarom zal Sir Rowland Hill de door ons verzamelde informatie sturen als antwoord op uw klacht bij Testaankoop.
Als u of Testaankoop vragen heeft of meer informatie wenst, horen wij dit graag.
Dit kan via Sir Rowland Hill, maar ook rechtstreeks met ons.
Met vriendelijke groet,
Sir Rowland Hill
Carla Schulte-van den Berg
Xander Bolderheij
Prins Mauritslaan 35
1171 LP Badhoevedorp
The Netherlands
T: +31 (0)20 2441530
M: +31 (0)6 29530636
Am 13.03.2025 um 15:11 schrieb SRH-Service Büllingen: