Terug

Problemen met onterechte facturen en aanmaningen voor betalingen voor goederen die ik niet besteld h

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: SIR ROLAWD HILL

19/05/2023

Begin februari ben ik ingegaan op een aanbod van Sir Rowland Hill Ltd (SRH Ltd) voor een actie van 5 verzamelstukken van €2 voor €10 (dus aan omruilwaarde €10 voor €10) + verzendingskosten, zonder enige verdere aankoopverplichting. Bij deze eerste levering liep het al fout want niet alle 5 €2 stukken waren blijkbaar nog voorradig en er werden mij slechts 3 stukken toegestuurd en werd ik weliswaar ook maar €6 + €5,95 verzendingskosten aangerekend, maar ik wou natuurlijk liever die andere 2 munten ook ontvangen, maar soit. Ik heb hen dan meteen te kennen gegeven dat dit niet serieus was en dat ik wou geschrapt worden uit hun database, maar hier hebben ze helemaal geen gevolg aan gegeven. In tegendeel, ik blijf nog steeds mailings ontvangen. Echter hier bleef het niet bij. Op 3 maart kreeg ik ongevraagd een zending van hun met 2 stukken van €2 en een factuur van €33,36. Mede op jullie aanraden heb ik hen meteen een mail gestuurd met de melding dat ik hiermee niet akkoord was en de factuur niet zou betalen, aangezien ik niet verplicht was om dit af te nemen. Anderzijds heb ik wel geschreven dat ik bereid was het pakket op hun kosten terug te sturen. Dit alles bleef zonder gevolg en ik kreeg een aanmaning om te betalen en vandaag heb ik een ingebrekestelling ontvangen om dit alsnog te betalen met een verhoging van €19,95 als kosten voor de aanmaning en het dreigement dat indien dit onbetaald zou blijven dat zij een incassobureau zouden inschakelen. Nu is het wel genoeg geweest en wil ik hier paal en perk aan stellen vandaar deze klacht via de website. Ik ga meteen terug een mail sturen met hetzelfde antwoord, maar er nu bij vermelden dat ik ook daadwerkelijk een klacht heb ingeleid via jullie portaal.Ik kijk alvast uit naar jullie hulp en antwoord.Met dank bij voorbaat Kaj Van Langendonck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform