Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 42
- Aantal klachten *
- 13
- Afgesloten klachten*
- 76%
- Antwoordratio*
- 2 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
late levering, verkeerde maat
Beste, Op 29-10-2025 bestelde ik een matras in de maat 180*200 voor 495 euro van showroomprive.com.Normaal gesproken zou het op 13-11-2025 geleverd worden. Maar het werd niet op tijd geleverd. Wij hebben ze meerdere malen gecontacteerd om te laten weten dat het niet geleverd was, maar ze hebben nooit meer gereageerd. Op 25.11 namen ze contact met ons op en lieten ons weten dat de matras op 26.11 geleverd zou worden. Het pakket werd op 26.11 bezorgd en er was een papiertje op het pakket geplakt waarop stond 180x200. We hebben het ontvangen en geopend, maar het product bleek 160*200 te zijn.We hebben opnieuw contact met ze opgenomen en gemeld dat de verkeerde maat was verzonden, maar we kregen nog steeds geen reactie. Omdat het product te laat is geleverd, is de retourtermijn verstreken.Ik heb een matras die ik niet meer kan gebruiken en daarvoor heb ik 495 euro verspild. Een site die je absoluut niet kunt vertrouwen.!!! Ik wil dat het product in het door mij bestelde model en de door mij bestelde maat uiterlijk 12-12-2025 bij mij geleverd wordt.Als dat niet mogelijk is, wil ik dat ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijg. Mvg Sezgln Myumyun
Terugbetaling wegens niet-nakoming van de leveringsovereenkomst
Op 20 juni 2025 heb ik een bestelling geplaatst bij Showroomprivé. De levering is nooit correct uitgevoerd: Het pakket is aanvankelijk foutief bezorgd (verkeerd straatnummer) en ik heb het nooit ontvangen. Volgens de UPS procedure had het pakket na 7 dagen automatisch retour moeten gaan. Dit is niet gebeurd. Pas op 23 juli 2025, meer dan een maand later, werd het pakket zonder mijn medeweten bij een anders UPS Access Point geplaatst. Volgens de track & trace zou het daar tot 30 juli 2025 blijven liggen en vervolgens retour gestuurd worden. Tot op vandaag is het pakket echter nog steeds niet teruggestuurd. Ik heb het pakket dus nooit fysiek ontvangen. Showroomprivé weigert ondertussen verantwoordelijkheid op te nemen en het probleem met UPS op te lossen, dit terwijl UPS in hun opdracht handelt en zij dus eindverantwoordelijk blijven. Ondanks dat heb ik via Klarna toch moeten betalen om incassokosten en een deurwaarder te vermijden. Dit gebeurde onder uitdrukkelijk protest. Volgens de wet (artikelen VI.43 en VI.44 WER) blijft Showroomprivé verantwoordelijk tot fysieke levering aan de consument en heeft de consument recht op ontbinding van de koop wanneer de leveringstermijn wordt overschreden. Hier is duidelijk sprake van niet-nakoming door Showroomprivé. Wat ik verwacht: Ik vraag een volledige terugbetaling van mijn aankoopbedrag (€ 145,60), zonder afhankelijkheid van een retourzending. Aangezien ik reeds via Klarna heb betaald, dient deze terugbetaling rechtstreeks door Showroomprivé te gebeuren.
Niet geleverd artikel
Beste, Ik heb op 1 februari 2024 meerdere Zara-artikelen besteld via het platform showroomprivi met bestelreferentienummer 302588835. Ik ontving bij de bestelling een ontbrekend artikel: Gilet en cachemire Noir en een ander artikel arriveerde in een andere kleur dan het bestelde: Rouge à lèvres Cult Drama N°SL774 Frances - 3,5 ml. Ik heb contact opgenomen met hun klantenservice, waar ze een terugbetaling van het ontbrekende artikel en van het verkeerde artikel hebben aangeboden (zie showroomprivi-e-mail). Tot op heden is er geen restitutie ontvangen. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met hun klantenservice, maar er komt helemaal geen antwoord. Ik wil graag hulp vragen om verder te gaan met de terugbetaling van 25,89 euro.
Probleem retour zending
BesteOp 29feb heb ik een artikel retour gestuurd maar ik blijf betalingsherinneringen krijgen om het artikel dat ik naar jullie teruggezonden heb alsnog te betalen Ik heb al verschillende keren geprobeerd om jullie via email te bereiken dat ik het artikel op29 februari naar jullie heb retour gestuurd met telkens het bewijs van de verzendingEchter krijg ik hier nooit een gehoor op Telefonisch is het ook al nie mogelijk om contact op te nemen Zou graag willen dat dit wordt recht gezet Mvg
Gebruikte vuilbak terug sturen
Ik heb een automatische vuilbak gekocht bij showroomprive.Na enkele weken is deze reeds defect, ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst.Ze vroegen om een filmke te sturen waarop het gebrek duidelijk vast te stellen is. Vervolgens wordt me gevraagd de gebruikte vuilbak in de originele verpakking terug te sturen, die ik uiteraard niet meer heb. Ook stinkt de vuilbak natuurlijk en ik had aangegeven dat, aangezien duidelijk te zien is in het filmke dat hij gewoon niet meer werkt, ik niet de vuilbak niet kon opsturen, enerzijds omdat ik de originele verpakking niet meer heb, anderzijds vanwege de geur.Ik had ook meegedeeld dat ik jullie ging contacteren en voorgesteld dat ze hem dan maar kwamen halen.Ik heb dan een mail terug gehad met de aanmoediging om met jullie contact op te nemen, waarmee dit hierbij gebeurd is.Hetgeen ik zou willen is ten eerste hoe verpak ik zo een grote vuilbak zodat hij fatsoenlijk is ingepakt voor de mensen van de post, ten tweede kan het toch niet zijn, dat er een stinkende vuilbak dient terug gestuurd te worden waarvan duidelijk te zien is dat hij gewoonweg defect is.Ik kreeg het antwoord dat het vanzelfsprekend is dat ik hem zou uitwassen alvorens op te sturen.Ik ga hier totaal niet mee akkoord en vraag jullie contact op te nemen met showroomprive om een hygienische oplossing te vinden voor hun niet-werkende vuilnisbak.Mijn contactpersoon was een zekere Olaf.Alvast bedankt,Lardinois Johan
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
