Terug

late levering, verkeerde maat

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

S. M.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

01/12/2025

Beste, Op 29-10-2025 bestelde ik een matras in de maat 180*200 voor 495 euro van showroomprive.com.Normaal gesproken zou het op 13-11-2025 geleverd worden. Maar het werd niet op tijd geleverd. Wij hebben ze meerdere malen gecontacteerd om te laten weten dat het niet geleverd was, maar ze hebben nooit meer gereageerd. Op 25.11 namen ze contact met ons op en lieten ons weten dat de matras op 26.11 geleverd zou worden. Het pakket werd op 26.11 bezorgd en er was een papiertje op het pakket geplakt waarop stond 180x200. We hebben het ontvangen en geopend, maar het product bleek 160*200 te zijn.We hebben opnieuw contact met ze opgenomen en gemeld dat de verkeerde maat was verzonden, maar we kregen nog steeds geen reactie. Omdat het product te laat is geleverd, is de retourtermijn verstreken.Ik heb een matras die ik niet meer kan gebruiken en daarvoor heb ik 495 euro verspild. Een site die je absoluut niet kunt vertrouwen.!!! Ik wil dat het product in het door mij bestelde model en de door mij bestelde maat uiterlijk 12-12-2025 bij mij geleverd wordt.Als dat niet mogelijk is, wil ik dat ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijg. Mvg Sezgln Myumyun


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform