Terug

Niet geleverd artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

12/05/2024

Beste, Ik heb op 1 februari 2024 meerdere Zara-artikelen besteld via het platform showroomprivi met bestelreferentienummer 302588835. Ik ontving bij de bestelling een ontbrekend artikel: Gilet en cachemire Noir en een ander artikel arriveerde in een andere kleur dan het bestelde: Rouge à lèvres Cult Drama N°SL774 Frances - 3,5 ml. Ik heb contact opgenomen met hun klantenservice, waar ze een terugbetaling van het ontbrekende artikel en van het verkeerde artikel hebben aangeboden (zie showroomprivi-e-mail). Tot op heden is er geen restitutie ontvangen. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met hun klantenservice, maar er komt helemaal geen antwoord. Ik wil graag hulp vragen om verder te gaan met de terugbetaling van 25,89 euro.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform