Terug

Gebruikte vuilbak terug sturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

30/08/2023

Ik heb een automatische vuilbak gekocht bij showroomprive.Na enkele weken is deze reeds defect, ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst.Ze vroegen om een filmke te sturen waarop het gebrek duidelijk vast te stellen is. Vervolgens wordt me gevraagd de gebruikte vuilbak in de originele verpakking terug te sturen, die ik uiteraard niet meer heb. Ook stinkt de vuilbak natuurlijk en ik had aangegeven dat, aangezien duidelijk te zien is in het filmke dat hij gewoon niet meer werkt, ik niet de vuilbak niet kon opsturen, enerzijds omdat ik de originele verpakking niet meer heb, anderzijds vanwege de geur.Ik had ook meegedeeld dat ik jullie ging contacteren en voorgesteld dat ze hem dan maar kwamen halen.Ik heb dan een mail terug gehad met de aanmoediging om met jullie contact op te nemen, waarmee dit hierbij gebeurd is.Hetgeen ik zou willen is ten eerste hoe verpak ik zo een grote vuilbak zodat hij fatsoenlijk is ingepakt voor de mensen van de post, ten tweede kan het toch niet zijn, dat er een stinkende vuilbak dient terug gestuurd te worden waarvan duidelijk te zien is dat hij gewoonweg defect is.Ik kreeg het antwoord dat het vanzelfsprekend is dat ik hem zou uitwassen alvorens op te sturen.Ik ga hier totaal niet mee akkoord en vraag jullie contact op te nemen met showroomprive om een hygienische oplossing te vinden voor hun niet-werkende vuilnisbak.Mijn contactpersoon was een zekere Olaf.Alvast bedankt,Lardinois Johan

Berichten (6)

SHOWROOMPRIVE.COM

Naar: J. L.

05/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

SHOWROOMPRIVE.COM

Naar: J. L.

05/09/2023

Geachte Heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw signalement.We hebben deze klant conform onze AVV de mogelijkheid geboden om de prullenbak kosteloos aan ons te retourneren voor een volledige terugbetaling.Daarvoor moet de klant het product inpakken en even schoonmaken. Klant weigert dat en vraag om een terugbetaling zonder retourzending van het defecte product. We hebben aangegeven dat dit niet mogelijk is.De klant heeft toen aangegeven een klacht bij u in te dienen en wij hebben op onze beurt aangegeven dat het de klant vrij staat dit te doen maar dat dit niet betekent dat we onze procedures voor de retour aanpassen.De klant heeft (nog even ) de mogelijk het artikel aan ons te retourneren voor een volledige terugbetaling, op voorwaarde dat het artikel even wordt uitgespoeld en netjes wordt ingepakt voor verzending. Het voorbetaalde retouretiket en retourformulier zijn reeds aan de klant opgestuurd.Let op, de klant heeft tot 14 dagen na het aanmaken van de retour de tijd om deze aan ons op te sturen, daarna wordt een retour geweigerd.We hopen u zo voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,OlafShowroomprive.xom--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00Db0cAOn._5003WQx56g:ref

J. L.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

06/09/2023

Het klopt niet dat ik wens terug betaald te worden zonder het artikel terug te bezorgen, ik heb jullie voorgesteld het te komen halen. De reden dat ik dit niet wens terug te sturen is ten eerste omdat het een gigantisch grote vuilbak is en ik geen idee heb waar ik zo een doos moet vandaan halen. En ten tweede en voornaamste reden, wat me daarom ook verbaasd, is dat een gebruikte vuilbak, ondanks te reinigen stinkt, en dat is voor mij geen hygienische en ernstige vraag om dit van me te verwachten. Ik weiger de pakketdienst op te zadelen met een stinkende grote vuilbak die, duidelijk op het filmke te zien, gewoon defect is. Ik stel voor als jullie hem absoluut willen hebben dat jullie het transport en de inpak regelen van u vuilbak. Dit is geen normale vraag vind ik voor een grote vuilbak. Wil je hem absoluut hebben, kom hem dan maar halen. Die opsturen is trouwens zondigen tegen de veiligheid en gezondheid van de werknemers die hem moeten handelen.

J. L.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

06/09/2023

En het is niet nodig me te herinneren aan de tijd die me rest om het terug te sturen, ik ben er zowiezo al van overtuigd dat jullie niet zullen betalen, ik ga die stinknest niet terug sturen en daarom vraag ik TA te bemiddelen.

J. L.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

06/09/2023

Het klopt niet dat ik wens terug betaald te worden zonder het artikel terug te bezorgen, ik heb jullie voorgesteld het te komen halen. De reden dat ik dit niet wens terug te sturen is ten eerste omdat het een gigantisch grote vuilbak is en ik geen idee heb waar ik zo een doos moet vandaan halen. En ten tweede en voornaamste reden, wat me daarom ook verbaasd, is dat een gebruikte vuilbak, ondanks te reinigen stinkt, en dat is voor mij geen hygienische en ernstige vraag om dit van me te verwachten. Ik weiger de pakketdienst op te zadelen met een stinkende grote vuilbak die, duidelijk op het filmke te zien, gewoon defect is. Ik stel voor als jullie hem absoluut willen hebben dat jullie het transport en de inpak regelen van u vuilbak. Dit is geen normale vraag vind ik voor een grote vuilbak. Wil je hem absoluut hebben, kom hem dan maar halen. Die opsturen is trouwens zondigen tegen de veiligheid en gezondheid van de werknemers die hem moeten handelen.

J. L.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

06/09/2023

En het is niet nodig me te herinneren aan de tijd die me rest om het terug te sturen, ik ben er zowiezo al van overtuigd dat jullie niet zullen betalen, ik ga die stinknest niet terug sturen en daarom vraag ik TA te bemiddelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform