Ik heb een automatische vuilbak gekocht bij showroomprive.Na enkele weken is deze reeds defect, ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst.Ze vroegen om een filmke te sturen waarop het gebrek duidelijk vast te stellen is. Vervolgens wordt me gevraagd de gebruikte vuilbak in de originele verpakking terug te sturen, die ik uiteraard niet meer heb. Ook stinkt de vuilbak natuurlijk en ik had aangegeven dat, aangezien duidelijk te zien is in het filmke dat hij gewoon niet meer werkt, ik niet de vuilbak niet kon opsturen, enerzijds omdat ik de originele verpakking niet meer heb, anderzijds vanwege de geur.Ik had ook meegedeeld dat ik jullie ging contacteren en voorgesteld dat ze hem dan maar kwamen halen.Ik heb dan een mail terug gehad met de aanmoediging om met jullie contact op te nemen, waarmee dit hierbij gebeurd is.Hetgeen ik zou willen is ten eerste hoe verpak ik zo een grote vuilbak zodat hij fatsoenlijk is ingepakt voor de mensen van de post, ten tweede kan het toch niet zijn, dat er een stinkende vuilbak dient terug gestuurd te worden waarvan duidelijk te zien is dat hij gewoonweg defect is.Ik kreeg het antwoord dat het vanzelfsprekend is dat ik hem zou uitwassen alvorens op te sturen.Ik ga hier totaal niet mee akkoord en vraag jullie contact op te nemen met showroomprive om een hygienische oplossing te vinden voor hun niet-werkende vuilnisbak.Mijn contactpersoon was een zekere Olaf.Alvast bedankt,Lardinois Johan