Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Te veel aangerekend / Fraude
Op 23/09 zie ik dat uw loodgieter werken uitvoert bij mijn buurman. Ik bel om te vragen als ze bij mij een vlotter kunnen vervangen in het toilet. Na 20 minuutjes werk krijg ik een kostenplaatje van €180 ex. BTW voorgeschoteld. Als ik doorvraag bij de loodgieter wordt er €45 voor de vlotter gerekend (dit is oké) en €135 "standaardprijs". Ik vraag voor een factuur maar dit gaat niet, ik moet cash of bankcontact betalen. Dit heb ik gedaan omdat ik weet dat de loodgieter zelf niets kan veranderen aan de situatie. Als ik daarna op de website kijk zie ik dat €135 de prijs is voor een interventie en dat dit transportkosten en het eerste werk-uur omvat. Per bijkomend half uur wordt er €30 gerekend. Aangezien ik niet gebeld heb voor een interventie, maar met de vraag als de vlotter kan vervangen worden omdat jullie toch al bij de buur bezig zijn, is het eerlijk om €30 i.p.v. €135 aan te rekenen. Kortom: de initiële kost om een loodgieter te laten uitrijden is dubbel gerekend, zowel aan mij als mijn buurman. Dit is frauduleus. Mijn voorstel is dat er €105 + 6% BTW terug gestort wordt.
Geld betaald en ze beweren van niet
Beste service loodgieter is ongeveer 2 weken geleden bij mijn ma geweest probleem met de verwarmingsboiler toen hij klaar was heeft hij 300 eu gevraagd mijn ma heeft dat betaalt ze hebben geen bewijs gegeven mijn ma is 86 nu heeft ze drie facturen gekregen totaal ongeveer 700 eu die mens die geweest is beweert niks gekregen te hebben das pure oplichting terwijl het probleem niet was opgelost ze zijn nog 2 keer moeten terug komen dus in totaal heeft mijn ma 1000 eu betaalt een schande dat kan toch zomaar niet ik eis die 300 eu terug al gebeld maar ze hebben geen tijd om naar ons te luisteren en beweren niks gekregen te hebben groetjes
Factuur abonormaal hoog en btw nummer klopt niet met naam bedrijf
Beste , ik belde op internet voor een verstopping naar 0460/ 262669. https://loodgieter24s.info/Ontstoppingsdienst-Antwerpen.html?gclid=CjwKCAiA_6yfBhBNEiwAkmXy57DsdawL7y0j2c6x9qkf9aZJ84ub-5mm0azr0zgXX0Fg2uhXxhJyoRoC5PQQAvD_BwE De volgende dag komt iemand langs 15 min werk - factuur 482 uEuro . Persoon ging terugkomen voor dichting ring . Niet meer gezien . Iedereen onbereikbaar. Ik kan u de website gegeven en de factuur bezorgen per mail . Er worden allerlei kosten aangerekend die volgens mij illegaal zijn. Ook niet logisch : geen website of telefoon nummer op factuur . Mvg , Glenn
Onduidelijke en dure reparatie
BesteIn de week van 14 maart kregen we af en toe kouder water. Service Loodgieter bv is op 21 maart naar de ketel komen kijken. Die visite was ter plaatste te betalen en kostte 143,1 euro, afsluitend met de boodschap dat een stuk vervangen moet worden maar dat alles werkt. We hebben van maandag tot donderdag enkel ijskoud water en geen verwarming gehad. Op maandagavond belden we het nummer dat op de website staat aangegeven als standby buiten kantooruren. De -wel vriendelijke- man aan de lijn gaf aan niet te kunnen doen buiten de kantooruren en dat we tijdens de uren moeten bellen. Op de mail van die avond, en na een telefoontje van ons naar hen, kregen we het antwoord dat we geduld moeten hebben. Met geen tegemoetkoming of oplossing voor het koude water en gebrek aan verwarming. Er kon ook geen antwoord gegeven worden op wanneer het vervangstuk zou komen enkele dagen. Na lang aandringen toch op donderdag een afspraak kunnen vastleggen. Op donderdag werd het expansievat vervangen (bezoek kostte 285 euro). Even warm water om donderdagavond alweer koud water en geen verwarming te hebben. Na een telefoontje op vrijdag nog een afspraak kunnen krijgen om een veiligheidsklep te vervangen. We hebben dit bezoek ook ter plaatse moeten betalen (146,28 euro) en geen duidelijke uitleg hoe dit kan. In alle gevallen was niet ter plaatse betalen een optie. We willen graag een compensatie voor minstens de laatste visite die overduidelijk het gevolg was van hun handelingen. Of voor de eerste visite die ons verschillende dagen letterlijk en figuurlijk in de kou zette.Alvast bedankt voor de opvolging
Betaalt herstelling dat niet is gebeurt
Beste , ik kreeg contact met dit bedrijf via jaimy , duidelijk uitgelegt wat het probleem was en wat de situatie was ... onder andere dat we dit op factuur moeten hebben omwillen van collectieve en dan het snel moest gaan omwillen van een pasgeboren kindje te hebben , ze gaven ons en datum , zaterdags dit was het snelste geen probleem het moest inorde komen ijskoud inhuis . Loodgieter kwam al een uur te laat wist niet wat de foutcode betekende hebben dit zelf uitgezocht voor hem , zijn conclusie nieuwe boiler , anderhalf uur bezig geweest met niks gwn kijken rekening 280 euro voor een reparatie dat niet is gebeurt , ons aan het lijntje gehouden voor stukken te bestellen , supper onbeleeft , want het was mijn eigen schuld en ik had toch ondertussen onderdak bij familie dus niet dringend genoeg , uiteindelijk willen ze niks met me te maken hebben zijn een week verder ondertussen , hebben we maar een nieuwe loodgieter gebelt die het probleem heeft opgelost op een half uur tijd en dit heeft me 50 euro gekost , dus en supper veel aanrekennen voor iets dat niet gebeurt is , plus zeggen dat ik maar lieg over mijn situatie terwijl ik de papieren heb om dit aan te tonen , plus mij een week aan het lijntje houden , en niet met een oplossing willen komen meermaals gebelt zowel ik als mijn vriend als mijn schoonmoede4
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten