Terug

Betaalt herstelling dat niet is gebeurt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Service Loodgieter bvba

09/03/2022

Beste , ik kreeg contact met dit bedrijf via jaimy , duidelijk uitgelegt wat het probleem was en wat de situatie was ... onder andere dat we dit op factuur moeten hebben omwillen van collectieve en dan het snel moest gaan omwillen van een pasgeboren kindje te hebben , ze gaven ons en datum , zaterdags dit was het snelste geen probleem het moest inorde komen ijskoud inhuis . Loodgieter kwam al een uur te laat wist niet wat de foutcode betekende hebben dit zelf uitgezocht voor hem , zijn conclusie nieuwe boiler , anderhalf uur bezig geweest met niks gwn kijken rekening 280 euro voor een reparatie dat niet is gebeurt , ons aan het lijntje gehouden voor stukken te bestellen , supper onbeleeft , want het was mijn eigen schuld en ik had toch ondertussen onderdak bij familie dus niet dringend genoeg , uiteindelijk willen ze niks met me te maken hebben zijn een week verder ondertussen , hebben we maar een nieuwe loodgieter gebelt die het probleem heeft opgelost op een half uur tijd en dit heeft me 50 euro gekost , dus en supper veel aanrekennen voor iets dat niet gebeurt is , plus zeggen dat ik maar lieg over mijn situatie terwijl ik de papieren heb om dit aan te tonen , plus mij een week aan het lijntje houden , en niet met een oplossing willen komen meermaals gebelt zowel ik als mijn vriend als mijn schoonmoede4

Berichten (3)

S. M.

Naar: Service Loodgieter bvba

26/03/2022

Ik heb na 2 weken nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen, gelieve dit te doen of er worden verdere stappen ondernomen

Service Loodgieter bvba

Naar: S. M.

11/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

S. M.

Naar: Service Loodgieter bvba

11/04/2022

Beste , ter informatie , het adres dat u doorgeeft daar woon ik zelfs niet . Ten 2de is er helemaal geen meting gedaan door u technieker Ten 3de is de aansteking niet defect en is dit vastgesteld door een andere loodgieter die dus wel het probleem heeft gevonden . Ten 4de is dit doorgeven over de situatie heb dit meermaals gezegt en hebbennze telefonish gezegt dat dit geen probleem was Ten 4de jullie zijn de enige die dit zo doen .Dus nogmaals een andere loodgieter heeft dus het probleem wel gevonden en is mijn boiler gemaakt zonder een heel nieuwe boiler te plaatsen . En zonder dat ik zelf moest uitleggen wat de codes betekende .Ik zou heel graag terug vergoed worden ! Want ik heb dubbele kosten moeten maken door jullie , omdat u technieker zelfs niet eens wist waar hij mee bezig was


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform