Beste , ik kreeg contact met dit bedrijf via jaimy , duidelijk uitgelegt wat het probleem was en wat de situatie was ... onder andere dat we dit op factuur moeten hebben omwillen van collectieve en dan het snel moest gaan omwillen van een pasgeboren kindje te hebben , ze gaven ons en datum , zaterdags dit was het snelste geen probleem het moest inorde komen ijskoud inhuis . Loodgieter kwam al een uur te laat wist niet wat de foutcode betekende hebben dit zelf uitgezocht voor hem , zijn conclusie nieuwe boiler , anderhalf uur bezig geweest met niks gwn kijken rekening 280 euro voor een reparatie dat niet is gebeurt , ons aan het lijntje gehouden voor stukken te bestellen , supper onbeleeft , want het was mijn eigen schuld en ik had toch ondertussen onderdak bij familie dus niet dringend genoeg , uiteindelijk willen ze niks met me te maken hebben zijn een week verder ondertussen , hebben we maar een nieuwe loodgieter gebelt die het probleem heeft opgelost op een half uur tijd en dit heeft me 50 euro gekost , dus en supper veel aanrekennen voor iets dat niet gebeurt is , plus zeggen dat ik maar lieg over mijn situatie terwijl ik de papieren heb om dit aan te tonen , plus mij een week aan het lijntje houden , en niet met een oplossing willen komen meermaals gebelt zowel ik als mijn vriend als mijn schoonmoede4