Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Flexijob
Gechte, Al bijna 5 jaar doe ik flexijob bij Rituals winkel te Heist-op-den-Berg. Al bijna 5 jaar word ik verkeerd ingeschreven, namelijk als bediende in plaats van flexijob. Heb UpdatePro gevraagd om dit recht te zetten met terugwerkende kracht en men heeft een paraplusysteem hiervoor daar ze zeggen dat Rituals het verkeerd heeft doorgegeven en bij Rituals in Heist-op-den-Berg zegt de shopmanager dat ze dit correct heeft ingediend. Door hun fout betaal ik te veel belastingen en ontvang ik minder loon daar er meer bijdragen en dergelijke afgehouden worden. Bij de dienst op Toezicht op sociale wetten hebben ze gezien dat zelfs de Dimona aangifte verkeerd werd uitgevoerd. Kan iemand mij helpen alsjeblieft. Het gaat om veel geld. Met vriendelijke groeten, Alexandra Caeiro
The rituals perfume genie
Geachte mevrouw/heer, Op 22 oktober kocht ik een the perfume genie in uw winkel en betaalde ik er 132,90€ voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht dit product simpel aan te sluiten en te gebruiken. Maar als gebruiker van het Android platform is dit toestel niet te configureren,laat staan te gebruiken via WiFi. Ik lees ook in reviews dat dit probleem al een hele tijd aanhoud en er tot op heden geen oplossing is!Zonder dit app schema op mijn smartfohe kan ik mijn verstuiver niet gebruiken zoals bedoeld is.lk heb ook al meerdere keren de klantendienst gebeld,maar die kunnen ook geen oplossing bieden.Weg geld!Als u mij dit vooraf had laten weten dan had ik dit toestel niet gekocht.. gebeld,maar die kunnen ook geen oplossing bieden.Weg geld!Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik dit toestel niet aangeschaft!Voor deze prijs verwacht ik van Rituals een betere service!En een werkende app. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 5 dagen het bedrag van 132,90€ euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Bestelnummer EUW113770074 Met vriendelijke groeten, Koen Van Aerschot
Te weinig product in de fles
Beste,Bij mijn bestelling zat een fles shampoo, deze blijkt echter niet de hoeveelheid te bevatten wat op het label staat nl 250 ml. De fles is maar voor de helft gevuld en weegt incl een stevige dikke plastieken (niet samen knijpbare) fles 247g. Dus ofwel is de dikke plastieken fles gewichtsloos, ofwel geven ze een kat in een zak weg.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten