Terug

The rituals perfume genie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

K. V.

Naar: Rituals

22/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 22 oktober kocht ik een the perfume genie in uw winkel en betaalde ik er 132,90€ voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht dit product simpel aan te sluiten en te gebruiken. Maar als gebruiker van het Android platform is dit toestel niet te configureren,laat staan te gebruiken via WiFi. Ik lees ook in reviews dat dit probleem al een hele tijd aanhoud en er tot op heden geen oplossing is!Zonder dit app schema op mijn smartfohe kan ik mijn verstuiver niet gebruiken zoals bedoeld is.lk heb ook al meerdere keren de klantendienst gebeld,maar die kunnen ook geen oplossing bieden.Weg geld!Als u mij dit vooraf had laten weten dan had ik dit toestel niet gekocht.. gebeld,maar die kunnen ook geen oplossing bieden.Weg geld!Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik dit toestel niet aangeschaft!Voor deze prijs verwacht ik van Rituals een betere service!En een werkende app. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 5 dagen het bedrag van 132,90€ euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Bestelnummer EUW113770074 Met vriendelijke groeten, Koen Van Aerschot

Berichten (2)

Rituals

Naar: K. V.

22/10/2024

Beste klachten, Bedankt voor het contact opnemen met Rituals. We hebben je vraag met succes ontvangen. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 05629476. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 05629476. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Dit is je vraag ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Als je geen hulp meer nodig hebt, laat het ons dan weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy

Rituals

Naar: K. V.

24/10/2024

Beste klachten, Je hebt ons onlangs bereikt onder case nummer 05629476. Het is momenteel drukker dan normaal en daarom hebben we dit nog niet voor je kunnen bekijken. Wij stellen je geduld erg op prijs en werken er hard aan om al onze fantastische klanten zo snel mogelijk terug te bellen. Het zal niet lang duren voordat een van onze medewerkers contact met je opneemt, maar als je geen hulp meer nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'sluit mijn zaak' hieronder te klikken. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip. Hartelijke groet, Team Rituals Als je niet langer hulp nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Dit is je vraag ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy

Bemiddeling door Testaankoop 29 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform