Klacht
J. B.
Naar: Rituals
Gechte, Al bijna 5 jaar doe ik flexijob bij Rituals winkel te Heist-op-den-Berg. Al bijna 5 jaar word ik verkeerd ingeschreven, namelijk als bediende in plaats van flexijob. Heb UpdatePro gevraagd om dit recht te zetten met terugwerkende kracht en men heeft een paraplusysteem hiervoor daar ze zeggen dat Rituals het verkeerd heeft doorgegeven en bij Rituals in Heist-op-den-Berg zegt de shopmanager dat ze dit correct heeft ingediend. Door hun fout betaal ik te veel belastingen en ontvang ik minder loon daar er meer bijdragen en dergelijke afgehouden worden. Bij de dienst op Toezicht op sociale wetten hebben ze gezien dat zelfs de Dimona aangifte verkeerd werd uitgevoerd. Kan iemand mij helpen alsjeblieft. Het gaat om veel geld. Met vriendelijke groeten, Alexandra Caeiro
Berichten (8)
Rituals
Naar: J. B.
Beste klachten, Bedankt voor het contact opnemen met Rituals. We hebben je vraag met succes ontvangen. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 06582884. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 06582884. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Dit is je vraag Als je geen hulp meer nodig hebt, laat het ons dan weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy
Rituals
Naar: J. B.
Beste klachten, Je hebt ons onlangs bereikt onder case nummer 06582884. Het is momenteel drukker dan normaal en daarom hebben we dit nog niet voor je kunnen bekijken. Wij stellen je geduld erg op prijs en werken er hard aan om al onze fantastische klanten zo snel mogelijk terug te bellen. Het zal niet lang duren voordat een van onze medewerkers contact met je opneemt, maar als je geen hulp meer nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'sluit mijn zaak' hieronder te klikken. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip. Hartelijke groet, Team Rituals Als je niet langer hulp nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Dit is je vraag Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy
J. B.
Naar: Rituals
Beste, Jullie hebben nog niets gedaan hiervoor. Graag alles herbereken met terugwerkende kracht tot 01/11/2021 tot op heden. RSZ is reeds hiervan op de hoogte. Met vriendelijke groeten,
Rituals
Naar: J. B.
Beste klachten, Bedankt voor het contact opnemen met Rituals. We hebben je vraag met succes ontvangen. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 06608460. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 06608460. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Dit is je vraag Als je geen hulp meer nodig hebt, laat het ons dan weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy
Rituals
Naar: J. B.
Beste klachten, Je hebt ons onlangs bereikt onder case nummer 06608460. Het is momenteel drukker dan normaal en daarom hebben we dit nog niet voor je kunnen bekijken. Wij stellen je geduld erg op prijs en werken er hard aan om al onze fantastische klanten zo snel mogelijk terug te bellen. Het zal niet lang duren voordat een van onze medewerkers contact met je opneemt, maar als je geen hulp meer nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'sluit mijn zaak' hieronder te klikken. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip. Hartelijke groet, Team Rituals Als je niet langer hulp nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Dit is je vraag Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy
J. B.
Naar: Rituals
Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord
Rituals
Naar: J. B.
Beste klachten, Bedankt voor het contact opnemen met Rituals. We hebben je vraag met succes ontvangen. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 06627337. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 06627337. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Dit is je vraag Als je geen hulp meer nodig hebt, laat het ons dan weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy
Rituals
Naar: J. B.
Beste klachten, Je hebt ons onlangs bereikt onder case nummer 06627337. Het is momenteel drukker dan normaal en daarom hebben we dit nog niet voor je kunnen bekijken. Wij stellen je geduld erg op prijs en werken er hard aan om al onze fantastische klanten zo snel mogelijk terug te bellen. Het zal niet lang duren voordat een van onze medewerkers contact met je opneemt, maar als je geen hulp meer nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'sluit mijn zaak' hieronder te klikken. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip. Hartelijke groet, Team Rituals Als je niet langer hulp nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Dit is je vraag Veelgestelde vragen Krijg ik een cadeau bij mijn bestelling? We verrassen je graag met een cadeau bij je bestelling vanaf een bepaald aankoopbedrag. Per bestelling krijg je maximaal één cadeau, je kunt in je winkelmandje kiezen welk cadeau je graag wilt ontvangen. Online kun je namelijk mogelijk ook upgraden naar ons Premium- of Deluxe cadeau. Zorg ervoor dat je tijdens het bestellen inlogt in jouw account, zodat je direct een keuze kunt maken. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Waarom duurt het soms iets langer? Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track trace code in de gaten. Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feesagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website. Op officiële feesagen bezorgen we niet. Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen? Je kunt je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit geldt voor zowel adreswijzigingen, het aanpassen van je bestelde producten of het annuleren van je bestelling. Mocht je je toch hebben bedacht, kun je na ontvangst van je bestelling je producten uiteraard kosteloos retourneren. Tip: na het ontvangen van jouw track trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke track trace pagina van onze bezorgdienst. Blijf in contact met Rituals Copyright Rituals Cosmetics 2021 Policy
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten