Terug

Bestelling niet geleverd wel betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. T.

Naar: Rituals

10/10/2025

Ik had deze week een bestelling gedaan bij Rituals, deze zou volgens PostNL geleverd zijn. Ik was thuis ik heb niemand gezien. Ik heb dan ook Rituals gecontacteerd via verschillende portalen en ik krijg geen antwoord. Hun moto is nogtans dat ze binnen de 24u reageren. Dit gaat om een zeer duur pakket van 119 euro.

Berichten (2)

Rituals

Naar: K. T.

10/10/2025

Beste klachten, Bedankt voor het contact opnemen met Rituals. We hebben je vraag met succes ontvangen. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 07026051. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Wat is de volgende stap? Het klantenservice team zal je verzoek in behandeling nemen. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Dit is je bevestigingsmail met referentienummer: 07026051. Je ontvangt een antwoord op dit e-mailadres. Als je nog andere vragen hebt, kan je terecht bij onze FAQ. Dit is je vraag ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Rituals

Naar: K. T.

12/10/2025

Beste klachten, Je hebt ons onlangs bereikt onder case nummer 07026051. Het is momenteel drukker dan normaal en daarom hebben we dit nog niet voor je kunnen bekijken. Wij stellen je geduld erg op prijs en werken er hard aan om al onze fantastische klanten zo snel mogelijk terug te bellen. Het zal niet lang duren voordat een van onze medewerkers contact met je opneemt, maar als je geen hulp meer nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'sluit mijn zaak' hieronder te klikken. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip. Hartelijke groet, Team Rituals Als je niet langer hulp nodig hebt, kan je ons dat laten weten door op de knop 'Sluit mijn case' hieronder te klikken. MIJN CASE SLUITEN Dit is je vraag ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform