Onaanvaardbaar

2 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

C. H.
8/09/2025

annulering

heb een mentaal probleem

In behandeling
A. A.
8/09/2025

incasso vordering zonder boeking te doen

Onlangs keek ik naar verschillende reizen op de website van Reizendeals.nl. Ik heb nochtans niets geboekt. Nu kreeg ik een brief van een incassobureau Straetus dat ik een bedrag van 271,01 euro dien te betalen. Ik zou niet weten om welke reis het gaat en heb ook nooit iets gehoord van Reizendeals.nl zelf. Wat kan ik nu doen? Ik ben niet van plan om dit bedrag te betalen, enkel omdat ik op die website ben gaan kijken. Mvg, Alain

In behandeling
D. P.
6/09/2025

Incasso - onterecht

Beste, Op 1-9 ontvingen wij een brief van Straetus Mechelen met de melding dat we een openstaande factuur van 1009.26 € hadden bij reizendeals.NL Wij hebben bij reizendeals nooit een reis geboekt bij Reizendeals.NL. We hebben in mei een aantal websites bezocht om een idee te hebben van prijzen voor een familievakantie. Maar de prijs bij Reizendeals was niet wat we zochten en dus hebben we geen reis bij hen geboekt. We hebben op geen enkel moment een factuur of dergelijke gekregen. Tot onze grote verbazing kregen we nu dus die brief van Straetus over een openstaand saldo van 1009.26 € Hoe kunnen we dit bedrag best betwisten en zorgen dat er geen bijkomende kosten worden aangerekend? Alvast bedankt voor uw hulp in deze zaak. David en Irina Pogosian

In behandeling
T. H.
6/09/2025

Rechtbank! WhatsApp groep mensen!!

Samen staan we sterkek, join WhatsApp groep en samen moeten we optraden tegen deze fraude bedrijf! https://chat.whatsapp.com/HcWcJoyBnvdCsrmlm87a40?mode=ems_share_c

In behandeling
T. H.
5/09/2025

Reizendeals en Incasso bureau

Geachte Ik heb geen duidelijke informatie ontvangen over de reizen, en ik wilde de reservering onmiddellijk annuleren, maar dat was niet mogelijk. Ook telefonisch kreeg ik geen hulp. Bovendien werd mijn account geblokkeerd met de reden dat er meerdere boekingen op dezelfde dag plaatsvonden wat vreemd is, aangezien één persoon onmogelijk meerdere vakanties op dezelfde dag kan maken. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik de Nederlandse taal slechts een beetje beheers en helemaal niet wist dat ik met één klik verplicht zou worden te betalen voor iets wat ik niet wilde. Het was nooit mijn bedoeling om met u te reizen ik wilde enkel een berekening zien. Toch ontving ik van u verschillende betalingsverzoeken met bedragen die ik niet kan betalen. Ik vind de manier waarop dit is gegaan onaanvaardbaar en ik heb het gevoel dat dit een zeer misleidende en oneerlijke werkwijze is. Voor zover ik weet, ben ik niet de enige die op deze manier benadeeld werd. BESTE MENSEN ik zou graag een groep actie starten zodat dit mag maar met niemand meer gebeuren. Ik heb een WhatsApp groep gemaakt en ik zou graag iedereen uitnodigen voor ervaring, en zelf naar de rechtbank gaan want dit is echt onacceptabel!! Samen staan we sterker!! https://chat.whatsapp.com/HcWcJoyBnvdCsrmlm87a40?mode=ems_share_c Met vriendelijke groet, Hamza Tamásné

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform