Meest recente klachten

H. B.
9/11/2024

Afgeleverde levering niet ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 16/10/2024 kocht ik een 1x "Club C Grounds UK sneakers" van Reebok in uw online winkel en betaalde ik € 77,00 inclusief verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 21/10/2024 zou plaatsvinden. Ik heb deze goederen nooit ontvangen op mijn persoonlijk adres, terwijl u mij bevestigd heeft op 31/10/2024 dat ik deze bestelling eigenlijk al zou ontvangen moeten hebben. Dit staat bij u ook geregistreerd als "ontvangen door klant". Deze vertraging heeft mij als klant schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van € 100,00 ( € 77,00 als aankoopprijs van de goederen + € 23,00 als overlastvergoeding) wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van dit schrijven geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs - Trackbewijs (nooit afgeleverd op mijn persoonlijk adres) - AntwoordKlantendienstReebok.eu

Opgelost
T. S.
10/07/2023

Ik krijg geen reactie i.v.m. een niet geleverd product dat wel betaald is

Beste, Ik bestelde online een paar schoenen op Reebok.EU (RÉF. COMMANDE : 9JPC3H). Mijn zending is retour afzender wegens een fout adres.Post NL kreeg als huisnummer 9. of vulde dit zelf fout in. Het nummer is 96 (zoals ook in de bestelling vermeld).Ik denk dat Reebok de zending als geleverd beschouwd (Post NL vermeld: retourzending geleverd), maar ze is dus terug bij Reebok.EU geleverd en niet bij mij. Ondanks ettelijke mails krijg ik geen enkele reactie van de klantendienst. Ook de AI-chatrobot brengt geen hulp. Dit sleept al weken aan.Gelieve deze schoenen snel op te sturen of me terug te betalen,Tom Surdiacourt

Opgelost
L. D.
16/10/2022

Problemen met terugbetaling

BesteOp 16 juni werd mijn nieuw paar schoenen geleverd.Onmiddellijk zag ik dat er twee verschillende maten in de doos zaten. Hiervoor nam ik direct contact op met de helpdesk. Ik kreeg een retourticket via mail opgestuurd en mocht de bestelling retour zenden. De retourzending werd op 22 juni geregistreerd. Bij ontvangst van de retourzending zou ik direct een nieuw paar opgestuurd krijgen. De retourzending is bij Reebok/Adidas ontvangen op 18/07. Hierbij kreeg ik de vraag of de twee verschillende maten inderdaad de reden zijn van retour, wat ik direct via mail bevestigde. Sinds dan heb ik niets meer vernomen. Ik heb geen nieuw paar ontvangen, noch heb ik mijn geld teruggestort gekregen. Ik probeerde reeds verschillende malen in de afgelopen maanden de klantendienst te bereiken of via mail respons te krijgen, maar wordt telkens afgewimpeld met de communicatie dat het doorgegeven is en dat ik 24-72 uur dient te wachten. Intussen zijn we echter alweer enkele maanden verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling gekregen, noch heb ik een nieuw paar schoenen opgestuurd gekregen.De communicatie is ondermaats en ik wens zo snel mogelijk een deftige oplossing. Met vriendelijke groeten Lotte

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform