Terug

Ik krijg geen reactie i.v.m. een niet geleverd product dat wel betaald is

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: Reebok

10/07/2023

Beste, Ik bestelde online een paar schoenen op Reebok.EU (RÉF. COMMANDE : 9JPC3H). Mijn zending is retour afzender wegens een fout adres.Post NL kreeg als huisnummer 9. of vulde dit zelf fout in. Het nummer is 96 (zoals ook in de bestelling vermeld).Ik denk dat Reebok de zending als geleverd beschouwd (Post NL vermeld: retourzending geleverd), maar ze is dus terug bij Reebok.EU geleverd en niet bij mij. Ondanks ettelijke mails krijg ik geen enkele reactie van de klantendienst. Ook de AI-chatrobot brengt geen hulp. Dit sleept al weken aan.Gelieve deze schoenen snel op te sturen of me terug te betalen,Tom Surdiacourt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform