Terug

Afgeleverde levering niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

H. B.

Naar: Reebok

09/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16/10/2024 kocht ik een 1x "Club C Grounds UK sneakers" van Reebok in uw online winkel en betaalde ik € 77,00 inclusief verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 21/10/2024 zou plaatsvinden. Ik heb deze goederen nooit ontvangen op mijn persoonlijk adres, terwijl u mij bevestigd heeft op 31/10/2024 dat ik deze bestelling eigenlijk al zou ontvangen moeten hebben. Dit staat bij u ook geregistreerd als "ontvangen door klant". Deze vertraging heeft mij als klant schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van € 100,00 ( € 77,00 als aankoopprijs van de goederen + € 23,00 als overlastvergoeding) wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van dit schrijven geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs - Trackbewijs (nooit afgeleverd op mijn persoonlijk adres) - AntwoordKlantendienstReebok.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform