Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
foute matras geleverd + rits al stuk
Geachte mevrouw/heer, Op 7 juni kocht ik een 2 matrassen in uw outlet winkel te Merchtem en betaalde ik 1799 plus 50 euro verzendkosten. Ik ontving het volledige pakket op uiteindelijk 23 juni na een eerste foute levering en toen ik het opende, zag ik dat het weer niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van airflow stevig een airflow zacht/medium ik meldde dit, u ontkrachtte dit. Ik nodig u uit deze bij ons te komen testen , zelfs op harde ondergrond zakt mijn man er direct in. Ondertussen is de rits ook stuk, ik meldde dit 7 juli aan backoffice, er werd me ten laatste 8 juli feedback beloofd. Ik kreeg niets. Toen ik backoffice belde nam er niemand op. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de correcte levering van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen of mij het bedrag van de foute en kapotte matras terug te betalen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Marian Vanderstylen en PeterVerstraete Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Levering
J.S.A Events / Promedisleep / Sleeptherapy Aan : Mevr Jennifer Staumont, beheerder van J.S.A Events / Promedisleep / Sleeptherapy Beste, Wij bestelden op 7 september 2024 op de Leuvense handelsbeurs 2 airflow Mistral matrassen 80 x200 met boxspring. Op 14 november werd er geleverd : 1 matras van 27 hoog 1 matras van 30 hoog en veel zachter Op de leveringsbon, die door mij niet is ondertekend (zie bijlage), werd door uw personeel aangeduid dat er 2 Mistrals werden geleverd. Dit is helemaal niet correct. Wij kregen twee matrassen van verschillende hoogte. Uw personeel, Guy, heeft zelfs foto's genomen om naar uw bedrijf door te sturen. Hij zei er bij : "dan kan je 2 verschillende matrassen testen en de beste kiezen". De factuur was opgemaakt voor een breedte van 90cm. Om niet lastig te doen verklaarden wij ons bereid om de 80cm breedte boxspring toch te aanvaarden. Ik dacht 300euro niet onmiddellijk te betalen tot de levering correct zou zijn maar uw personeel drong aan om dringend het volledig bedrag over te schrijven. U vindt dus in uw boekhouding : Voorschot 7/9/20224 1750euro via Visa 4454 72xx xxxx 6653 naar BE0835 774 566 Levering 14/11/2024 2700euro via BE97 0010 2928 1649 naar BE0835 774 566 300euro via BE97 0010 2928 1649 naar BE0835 774 566 Ik wacht ook nog op de beloofde factuur van 4750 euro. Verschillende mails met uw firma leverden uitstel op tot na 6 januari, dan zou het probleem worden opgelost. Sindsdien bleven mijn mails onbeantwoord. Ik begrijp niet dat U de naam en reputatie van uw bedrijf niet probeert hoog te houden. Wij verwachten echt nog de levering van de juiste matras, 27 cm hoogte, voor 31 januari. bedankt, Jos Vanderstappen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten