Terug

Levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: Promedi sleep

01/02/2025

J.S.A Events / Promedisleep / Sleeptherapy Aan : Mevr Jennifer Staumont, beheerder van J.S.A Events / Promedisleep / Sleeptherapy Beste, Wij bestelden op 7 september 2024 op de Leuvense handelsbeurs 2 airflow Mistral matrassen 80 x200 met boxspring. Op 14 november werd er geleverd : 1 matras van 27 hoog 1 matras van 30 hoog en veel zachter Op de leveringsbon, die door mij niet is ondertekend (zie bijlage), werd door uw personeel aangeduid dat er 2 Mistrals werden geleverd. Dit is helemaal niet correct. Wij kregen twee matrassen van verschillende hoogte. Uw personeel, Guy, heeft zelfs foto's genomen om naar uw bedrijf door te sturen. Hij zei er bij : "dan kan je 2 verschillende matrassen testen en de beste kiezen". De factuur was opgemaakt voor een breedte van 90cm. Om niet lastig te doen verklaarden wij ons bereid om de 80cm breedte boxspring toch te aanvaarden. Ik dacht 300euro niet onmiddellijk te betalen tot de levering correct zou zijn maar uw personeel drong aan om dringend het volledig bedrag over te schrijven. U vindt dus in uw boekhouding : Voorschot 7/9/20224 1750euro via Visa 4454 72xx xxxx 6653 naar BE0835 774 566 Levering 14/11/2024 2700euro via BE97 0010 2928 1649 naar BE0835 774 566 300euro via BE97 0010 2928 1649 naar BE0835 774 566 Ik wacht ook nog op de beloofde factuur van 4750 euro. Verschillende mails met uw firma leverden uitstel op tot na 6 januari, dan zou het probleem worden opgelost. Sindsdien bleven mijn mails onbeantwoord. Ik begrijp niet dat U de naam en reputatie van uw bedrijf niet probeert hoog te houden. Wij verwachten echt nog de levering van de juiste matras, 27 cm hoogte, voor 31 januari. bedankt, Jos Vanderstappen

Berichten (1)

Promedi sleep

Naar: J. V.

05/02/2025

Geachte, Zoals uitgelegd inderdaad dat het uitgesteld was naar januari door technische omstandigheden in de loop van december waardoor we vertragingen hebben opgelopen. van 20 december 2024 tot 6 januari 2025, was de firma gesloten. Als wij terug aan het werk ging, moesten wij de lopende bestellingen produceren dat wij niet konden produceren in december door die problemen. Er is al een deel uit de productie gekomen en de resterende goederen zijn in productie. Ik bevestigd dat de matras in de productie lijn zijn en dat ze zodra uitkomen zullen wij kontakt opnemen voor te komen wisselen. Salutations, Hoogachtend Valou Promedisleep Office 02 353 08 51 info@promedisleep.be Le sam. 1 févr. 2025, à 12 h 00, klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 09 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform