Geachte mevrouw/heer,
Op 7 juni kocht ik een 2 matrassen in uw outlet winkel te Merchtem en betaalde ik 1799 plus 50 euro verzendkosten.
Ik ontving het volledige pakket op uiteindelijk 23 juni na een eerste foute levering en toen ik het opende, zag ik dat het weer niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van airflow stevig een airflow zacht/medium
ik meldde dit, u ontkrachtte dit. Ik nodig u uit deze bij ons te komen testen , zelfs op harde ondergrond zakt mijn man er direct in.
Ondertussen is de rits ook stuk, ik meldde dit 7 juli aan backoffice, er werd me ten laatste 8 juli feedback beloofd. Ik kreeg niets. Toen ik backoffice belde nam er niemand op.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de correcte levering van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen of mij het bedrag van de foute en kapotte matras terug te betalen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Marian Vanderstylen en PeterVerstraete
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs