Meest recente klachten

M. P.
17/10/2021

Salon

BesteGraag zou ik een klacht indienen tegen meubelwinkel De Prijzenklopper, Steenweg 348 3870 Heers. Op 11/04/2021 hebben wij bij De Prijzenklopper een salon gekocht deze werd geleverd op 23/07/2021.De dag na de levering hebben wij telefonisch contact opgenomen met De Prijzenklopper omdat onze salon serieuze gebreken vertoonde. - zitting zakte naar links- relax gaat niet meer dicht en schuurt over de vloer bij het openen- het mechanisme hangt los- de rugleuningen hangen scheef - de kopsteunen verschillen van hoogte (zeker 4cm)Op 25/08/2021 is er eindelijk iemand langs geweest om de schade vast te stellen van 2,5-zit relax en de gebreken van de vaste 2-zit deze heeft foto's gemaakt en de gebreken genoteerd. Op 13/09/2021 werd de 2,5-zit relax eindelijk opgehaald voor herstel want we kregen herstelling en geen nieuwe zetel dit werd ons zo vertelt. Voor de gebreken van de vaste 2-zit heeft de Prijzenklopper tot op heden geen gevolg aan gegeven. Op 11/10/2021 werd de 2,5-zit relax terug gebracht maar ipv dat alles in orde was vertoonde hij nog meer gebreken. Hier werden opnieuw foto's en nota van gemaakt door de mensen die hem terug brachten van De Prijzenklopper. Tot op heden hebben wij nog altijd niks gehoord van De Prijzenklopper. Onze vraag aan jullie: is het mogelijk om deze aankoop (miskoop) nog te kunnen annuleren? Afzien van onze aankoop bij hebben deze salon betaald onze Mastercard. En zo ja hoe moeten we dan te werk gaan? Met vriendelijke groetenMarc Peetermans

Afgesloten
V. S.
18/08/2020

Schade aan tafel

beste, kan u ons helpen met het oplossen van dit probleem een jaar geleden hebben wij een eetkamer aangekocht. bij de prijzenkloppen in Hechtel. Op 28/04/2020 merkte ik op dat er folie aan de poten los kwam. hierop stuurde ik een klachtenmail en kreeg helaas niet het gehoopte antwoord terug. aangezien zij de schuld op ons schuiven reageerde ik terug en heb tot op heden geen antwoord ontvangen. ik heb ook al meermaals gebeld maar ze schepen ons altijd af. het is niet zo maar een Ikea tafeltje maar een tafel van in de 800 euro. ik wil een oplossing en zeker omdat we op het zelfde moment ook een zetel hadden laten leveren van een andere zaak waarbij er bij levering schade kwam en we meteen geholpen werden en ondertussen een oplossing hebben. dit is niet enkel een slechte ervaring voor ons maar we gaan hier zeker nooit meer iets kopen en het is slechte reclame.”

Opgelost
A. C.
14/07/2017

problemen met de levering van bestelde meubels

Wij hebben op 25-02-2017 een volledig nieuwe inrichting besteld bij De Prijzenklopper in Hechtel. Na verschillende telefoontjes van onze kant werd belooft per telefoon dat alles binnen was gekomen en op 12 - 07 - 2017 geleverd en in elkaar gezet zal worden. Zij waren dus al vrij laat met leveren op de bestel bon staat. 14 werkweken. ok. Bij aankomst van de vrachtwagen bleek dat de lattenbodems en matras van 1.40 bij 2. meter er niet bij waren. Er was belooft dat alles geleverd zal worden op deze datum. Toen de glazen vitrinekast in elkaar werd gezet bleek dat de linkerzijkant flink beschadigt in de verpakking zat en de monteurs deze weigerden om zo in elkaar te zetten. Er werd met de Prijzenklopper gebeld, niet op voorraad moet besteld worden.Op vrijdag 14-07-2017 krijgen wij een mailtje van De Prijzenklopper dat de linkerzijkant en de lattenbodems met matras i.v.m. het bouwverlof pas eind augustus geleverd gaat worden. Dit kan toch niet waar zijn nog eens zes weken wachten op een linkerzijkant!!! van de vitrinekast. Dit nemen wij dus niet en dus moet er een oplossing komen. We hebben nu een noodoplossing gekregen voor de lattenbodems en matras door dat een medewerker 's middags een noodmatras en lattenbodem is komen brengen, zodat we toch kunnen slapen. Maar wachten tot eind augustus met deze noodoplossing zien wij niet zitten, het slaapt niet prettig.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform