Terug

Schade aan tafel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Prijzenklopper

18/08/2020

beste, kan u ons helpen met het oplossen van dit probleem een jaar geleden hebben wij een eetkamer aangekocht. bij de prijzenkloppen in Hechtel. Op 28/04/2020 merkte ik op dat er folie aan de poten los kwam. hierop stuurde ik een klachtenmail en kreeg helaas niet het gehoopte antwoord terug. aangezien zij de schuld op ons schuiven reageerde ik terug en heb tot op heden geen antwoord ontvangen. ik heb ook al meermaals gebeld maar ze schepen ons altijd af. het is niet zo maar een Ikea tafeltje maar een tafel van in de 800 euro. ik wil een oplossing en zeker omdat we op het zelfde moment ook een zetel hadden laten leveren van een andere zaak waarbij er bij levering schade kwam en we meteen geholpen werden en ondertussen een oplossing hebben. dit is niet enkel een slechte ervaring voor ons maar we gaan hier zeker nooit meer iets kopen en het is slechte reclame.”

Berichten (4)

Prijzenklopper

Naar: V. S.

18/08/2020

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen. Vriendelijk dank hiervoor.Wij zullen uw gegevens zo vlug mogelijk behandelen.Vriendelijk dank voor uw begrip.Cher,Nous avons bien reçu votre courrier. Merci pour cela.Nous traiterons vos données aussi rapidement que possible.Merci de votre compréhension.Dear,We recieved your e-mail well. Thank you very much.We will process your data as quickly as possible.Thank you for your understanding.-- Met Vriendelijke groeten,: Prijzenklopper]De Prijzenklopper Dienst na verkoopPeerderbaan 135, BE 3940 HECHTELTel*.* +32 11 73 01 80 ** E-mail: service@deprijzenklopper.be

Prijzenklopper

Naar: V. S.

19/08/2020

Beste heer, mevrouw,Wij hebben uw bericht met betrekking tot deze klacht goed ontvangen. Vriendelijk dank.In tegenstelling tot wat klant beweert, hebben wij wel degelijk klant gea¯nformeerd.Gelieve hieronder ons bericht dd 07/05/2020 naar klant terug te vinden.Met Vriendelijke groeten,De PrijzenklopperDienst na verkoopPeerderbaan 135, BE 3940 HECHTELTel.+32 11 73 01 80 E-mail:service@deprijzenklopper.beOp di 18 aug. 2020 om 23:17 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

V. S.

Naar: Prijzenklopper

19/08/2020

Beste, Op deze mail heb ik terug geantwoord en daarop heb ik geen antwoord meer ontvangen. Hoe kan ik anders weten wat uw oplossing was.

Prijzenklopper

Naar: V. S.

29/08/2020

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen. Vriendelijk dank hiervoor.Wij zullen uw gegevens zo vlug mogelijk behandelen.Vriendelijk dank voor uw begrip.Cher,Nous avons bien reçu votre courrier. Merci pour cela.Nous traiterons vos données aussi rapidement que possible.Merci de votre compréhension.Dear,We recieved your e-mail well. Thank you very much.We will process your data as quickly as possible.Thank you for your understanding.-- Met Vriendelijke groeten,: Prijzenklopper]De Prijzenklopper Dienst na verkoopPeerderbaan 135, BE 3940 HECHTELTel*.* +32 11 73 01 80 ** E-mail: service@deprijzenklopper.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform