Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Prijzenklopper

17/10/2021

BesteGraag zou ik een klacht indienen tegen meubelwinkel De Prijzenklopper, Steenweg 348 3870 Heers. Op 11/04/2021 hebben wij bij De Prijzenklopper een salon gekocht deze werd geleverd op 23/07/2021.De dag na de levering hebben wij telefonisch contact opgenomen met De Prijzenklopper omdat onze salon serieuze gebreken vertoonde. - zitting zakte naar links- relax gaat niet meer dicht en schuurt over de vloer bij het openen- het mechanisme hangt los- de rugleuningen hangen scheef - de kopsteunen verschillen van hoogte (zeker 4cm)Op 25/08/2021 is er eindelijk iemand langs geweest om de schade vast te stellen van 2,5-zit relax en de gebreken van de vaste 2-zit deze heeft foto's gemaakt en de gebreken genoteerd. Op 13/09/2021 werd de 2,5-zit relax eindelijk opgehaald voor herstel want we kregen herstelling en geen nieuwe zetel dit werd ons zo vertelt. Voor de gebreken van de vaste 2-zit heeft de Prijzenklopper tot op heden geen gevolg aan gegeven. Op 11/10/2021 werd de 2,5-zit relax terug gebracht maar ipv dat alles in orde was vertoonde hij nog meer gebreken. Hier werden opnieuw foto's en nota van gemaakt door de mensen die hem terug brachten van De Prijzenklopper. Tot op heden hebben wij nog altijd niks gehoord van De Prijzenklopper. Onze vraag aan jullie: is het mogelijk om deze aankoop (miskoop) nog te kunnen annuleren? Afzien van onze aankoop bij hebben deze salon betaald onze Mastercard. En zo ja hoe moeten we dan te werk gaan? Met vriendelijke groetenMarc Peetermans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform