Wij hebben op 25-02-2017 een volledig nieuwe inrichting besteld bij De Prijzenklopper in Hechtel. Na verschillende telefoontjes van onze kant werd belooft per telefoon dat alles binnen was gekomen en op 12 - 07 - 2017 geleverd en in elkaar gezet zal worden. Zij waren dus al vrij laat met leveren op de bestel bon staat. 14 werkweken. ok. Bij aankomst van de vrachtwagen bleek dat de lattenbodems en matras van 1.40 bij 2. meter er niet bij waren. Er was belooft dat alles geleverd zal worden op deze datum. Toen de glazen vitrinekast in elkaar werd gezet bleek dat de linkerzijkant flink beschadigt in de verpakking zat en de monteurs deze weigerden om zo in elkaar te zetten. Er werd met de Prijzenklopper gebeld, niet op voorraad moet besteld worden.Op vrijdag 14-07-2017 krijgen wij een mailtje van De Prijzenklopper dat de linkerzijkant en de lattenbodems met matras i.v.m. het bouwverlof pas eind augustus geleverd gaat worden. Dit kan toch niet waar zijn nog eens zes weken wachten op een linkerzijkant!!! van de vitrinekast. Dit nemen wij dus niet en dus moet er een oplossing komen. We hebben nu een noodoplossing gekregen voor de lattenbodems en matras door dat een medewerker 's middags een noodmatras en lattenbodem is komen brengen, zodat we toch kunnen slapen. Maar wachten tot eind augustus met deze noodoplossing zien wij niet zitten, het slaapt niet prettig.