Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Online aankoop geresulteerd in afname bedrag van rekening, maar zonder plaatsing bestelling
Beste,Op 16 augustus 2023 heb ik een aankoop gedaan bij de webshop Place des Tendances (Liewood Amina badpak met print maat 24M). Er werd echter geen (automatische) bevestigingsmail gestuurd en als ik aanlog op de website staat bij mijn bestellingen verder ook aangegeven dat er geen bestelling is geweest in het dossier. Het bedrag (25,4 EUR) is echter wel (per direct) van onze bankrekening gegaan. Naar aanleiding hiervan heb ik contact opgenomen met de klantendienst van de webshop waarbij ik eveneens het uittreksel van mijn bank heb toegevoegd in bijlage als bewijs. Laatste respons van hun kant dateert van 6 september 2023 waarbij ze bevestigen dat het issue werd doorgegeven aan het relevante departement en dat ze asap terug contact met me gaan opnemen. Sindsdien heb ik (na nog enkele reminders te sturen en met de vraag voor een refund) niets meer van hun vernomen.Graag had ik het afgenomen bedrag terug gestort gezien.
probleem met retour
Ik heb een artikel besteld op 6/11 en het toegekregen op 19/11. Op 21/11 heb ik het artikel teruggestuurd en heb een bewijs dat ze het pakje ontvangen hebben op 26/11. Op 5/12 heb ik de klantendienst gecontacteerd via een contactformulier maar ik heb daar tot op vandaag nog geen reactie op gekregen. Ik heb de voorbije weken reeds 4 maal telefonisch contact gehad met de klantendienst. Daar zeggen ze telkens dat ze het in orde zullen brengen of dat het net die dag gestort is. In hun retourvoorwaarden staat dat het bedrag binnen de 24 tot 72 uren zal teruggestort worden.
Betaald maar nooit niks ontvangen
Ik heb 13 Juni een bestelling geplaatst. Toen ik wou betalen kwam er een foutmelding en was de betaling mislukt, ik heb deze opnieuw gedaan en toen was het in orde maar het overgemaakte bedrag is 2 keer van mijn rekening gegaan. Ik heb tot nu een maand later nog niks ontvangen, ik heb ook geen ordernummer of factuurnummer ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten