Terug

probleem met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Place des tendances

17/12/2018

Ik heb een artikel besteld op 6/11 en het toegekregen op 19/11. Op 21/11 heb ik het artikel teruggestuurd en heb een bewijs dat ze het pakje ontvangen hebben op 26/11. Op 5/12 heb ik de klantendienst gecontacteerd via een contactformulier maar ik heb daar tot op vandaag nog geen reactie op gekregen. Ik heb de voorbije weken reeds 4 maal telefonisch contact gehad met de klantendienst. Daar zeggen ze telkens dat ze het in orde zullen brengen of dat het net die dag gestort is. In hun retourvoorwaarden staat dat het bedrag binnen de 24 tot 72 uren zal teruggestort worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform