Meest recente klachten

J. F.
11/12/2023

Betaald en Product of Geld Niet Terug Gekregen.

Hallo, op 3 december bestelde ik twee pizza's met mijn laatste geld, ik had erg honger, 1:30 later zei de pizzahut dat ze mijn bestelling gingen annuleren omdat er niemand was om het naar mij toe te brengen ! Ik was erg overstuur omdat het mijn laatste geld was en ze zeiden dat de terugbetaling binnen 2 tot 3 dagen op mijn rekening zou staan! Maar tot vandaag heb ik niets ontvangen, ik heb verschillende keren geprobeerd te bellen en e-mail te sturen, maar ze waren onbeleefd en zeiden dat ze niets konden doen.Ik voelde me erg vernederd omdat ze me niet alleen heel laat lieten weten dat ze de pizza's niet zouden kunnen sturen, maar ze waren ook behoorlijk onwetend en hingen op! Ik had honger! Ik heb vorige week opnieuw geprobeerd te bellen en ze vertelden me dat ze niets konden doen en dat ik een e-mail zou moeten sturen. Ik stuurde een e-mail, maar zonder enige reactie voelde ik me erg beschaamd en vernederd!Ik weet dat het misschien een beetje raar lijkt, maar geld is geld en 42,19 maakt een enorm verschil in mijn leven! Ze waren erg respectloos tegen mij en ik voelde me echt slecht! Ik kan alles bevestigen, Oproepen Ik kan bevestigen dat ze meerdere keren hebben opgehangen en ik heb ze teruggebeld! mail allemaal Pizza Hut Sint-Kruis

Afgesloten
L. F.
1/11/2023

Koude maaltijd en vreselijke bediening

Wij bestelden een maaltijd via de officiële website van Pizza Hut. Drie medium pizza’s, een penne bolognaise, 12 lookbroodjes met kaas. Geen moeilijke bestelling.Zes minuten (19.28u.) na het aangewezen tijdslot (19.22u.) kreeg ik een telefoontje dat de centrale de driver niet kon bereiken: kon ik laten weten aan de driver dat hij onze bestelling heeft geleverd bij het vorige adres en dat hij nu die bestelling zou geven aan ons. De driver moest terugkeren naar het vorige adres om de bestellingen te wisselen en daarna terug te keren met onze bestelling naar ons.Tussen 19.29u. en 19.50 u. probeerde ik meermaals Pizza Hut Delivery Oostende te bereiken om te vragen of dit dan een nieuwe bestelling zou zijn, met verse pizza’s. Net voor de driver hier arriveerde, nam de centrale op: de driver was twee straten verwijderd van ons. De driver leverde ons de 12 lookbroodjes, penne bolognaise en 2 medium pizza’s. Ik zei dat er een pizza tekort was, de driver zou moeten een verse pizza halen. Goeie customer service zou een volledige nieuwe bestelling brengen, zodat we samen een WARME maaltijd kunnen benuttigen. Ik gaf de driver het bestellingsblaadje terug en toonde welke pizza tekort was. Hij vertrok en om 20.04 uur kreeg ik een telefoontje van een medewerker om te vragen welke pizza tekort was. Mijn kinderen en man konden ondertussen hun koude maaltijd eten. Het was duidelijk dat deze bestelling niet vers was.Uiteindelijk kwam de driver met mijn pizza, opnieuw koud. Hij duwde de pizza gewoon in mijn handen, geen goedenavond of excuses voor het lange wachten. Niks. Enorm teleurgesteld dat onze Halloweenavond zo verpest werd door Pizza Hut.

Opgelost
E. G.
23/07/2022

2x betaald voor 1 bestelling

Beste. Op dolle dinsdag bestelde ik 3 pizza's bij pizzahut Vilvoorde. Het is niet de eerste keer dat ik dit doe dus ik ken de online procedure. De 17,85 euro gaat van mijn rekening en ik krijg ik ook de melding dat mijn bestelling betaald is. Ik krijg echter geen bevestigingsmail met het uur van afhalen op wat ik anders wel krijg. Ik wacht nog een kwartier maar de mail komt niet (ook niet bij de spam) dus mijn man rijdt naar de vestiging in Vilvoorde met mijn betalingsbewijs. Daar krijgt hij te horen dat de bestelling niet doorgekomen is en dat we de bestelling en ook de betaling opnieuw moeten uitvoeren met de garantie dat uiterlijk vrijdag het dubbel betaalde bedrag (17,85€) terug op onze rekening gestort zou worden. Vrijdag stond het geld niet op de rekening en ik neem via mail contact op met de klantenservice. Meer dan 24u later nog steeds geen reactie en ook geen terugbetaling! Hopelijk lukt het via deze weg om mijn geld terug te krijgen!

Opgelost
S. V.
5/05/2020

Kwaliteitsnorm niet behaald Pizzahut Tienen

BesteIk haalde reeds een 4-tal keer pizza’s af bij de Pizzahut in Tienen en telkens zijn de pizza’s onvoldoende gebakken. Normaal gezien haal ik op regelmatige basis naar voldoening mijn pizza’s bij de Pizzahut van Kessel-Lo. Ook bezocht ik reeds de 2 Pizzahuts in Zaventem, zonder enig probleem. Het probleem lijkt zich dus enkel en herhaaldelijk voor te doen in Tienen. Het lijkt wel of de transportband van de oven te snel gaat of dat de oven niet warm genoeg staat maar deze analyse is niet sluitend dus er kan ook een ander probleem zijn. Indien nodig heb ik foto’s beschikbaar. De korst is onvoldoende gebakken en de kaas onvoldoende gesmolten en grotendeels zonder de bruine vlekjes die er ontstaan bij een voldoende gebakken pizza zoals bij jullie andere filialen. Normaal gezien klaag ik niet als een probleempje zich eenmalig manifesteert maar het probleem blijft zich herhalen, enkel in het Tiense filiaal. Uitkijkend naar uw positieve reactie verblijf ik inmiddels met de meeste hoogachting. Sven Verschaeren

Opgelost
W. D.
5/10/2019

Verbrijzelde pizza bij aflevering

Ik bestelde the box met een large hawaii met cheesy crust en toen ik deze kreeg en opendeed was de pizza zelf zo goed als dubbelgeplooid en zag er niet echt meer uit als een pizza.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform