Terug

Verbrijzelde pizza bij aflevering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: PIZZA BELGIUM

05/10/2019

Ik bestelde the box met een large hawaii met cheesy crust en toen ik deze kreeg en opendeed was de pizza zelf zo goed als dubbelgeplooid en zag er niet echt meer uit als een pizza.

Berichten (9)

PIZZA BELGIUM

Naar: W. D.

07/10/2019

Beste,Eerst en vooral onze excuses voor hetgeen er is misgelopen bij uw bestelling.Om een goede opvolging van uw klacht te kunnen garanderen, hadden we graag geweten in welke vestiging u besteld had.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Cordialement,Isis PedeManagement AssistantInfo@pizzabelgium.beT.32 (0)3281 33 03F.32 (0)3281 32 82Fotografielaan 41,2610 Wilrijk - Belgie

W. D.

Naar: PIZZA BELGIUM

07/10/2019

Beste,Deze was besteld bij de Pizza Hut Delivery te Mechelen.Brusselsepoortstraat 2, 2800 Mechelen.Met vriendelijke groetenWouter

PIZZA BELGIUM

Naar: W. D.

13/10/2019

HalloIk kan deze klant niet contacteren er staan geen contactgegevens bij? Hebben jullie die of een vragen aan Test aankoop?Met vriendelijke groetenYente BaetensOp 7 oktober 2019 17:27:00 +02:00, schreef Milis Daan Hallo Yente, Gelieve contact op te nemen met de klant. Deze zag er inderdaad niet uit. Met vriendelijke groet, Cordialement, Daan Milis * Franchising Director Pizza Hut T.+32 (0)3  281 33 03 F.+32 (0)3  281 32 82 M.+32 (0)475  573 108 Fotografielaan 41, 2610 Wilrijk - Belgie cid:image003.png@01D49632.919FD7D0cid:image008.png@01D49632.919FD7D0 cid:image011.jpg@01D49632.919FD7D0 cid:image012.png@01D49632.919FD7D0 *Representing Ilmada Consult BVBA

W. D.

Naar: PIZZA BELGIUM

26/10/2019

GeachteMijn contactgegevens zijn: wouter.de.roos12@gmail.comMvg Wouter

PIZZA BELGIUM

Naar: W. D.

28/10/2019

Beste,Om een goede opvolging van uw klacht te garanderen, hadden we graag geweten in welke vestiging u besteld had.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Cordialement,Isis PedeManagement AssistantInfo@pizzabelgium.beT.32 (0)3281 33 03F.32 (0)3281 32 82Fotografielaan 41,2610 Wilrijk - Belgie

W. D.

Naar: PIZZA BELGIUM

28/10/2019

Beste,Zoals al eerder vermeld was deze besteld bij de Pizza Hut Delivery te Mechelen. Brusselsepoortstraat 2, 2800 Mechelen. Met vriendelijke groetenWouter

PIZZA BELGIUM

Naar: W. D.

31/10/2019

Beste WouterOmdat u ervoor koos om te reageren via testaankoop en het voor ons niet helemaal duidelijk was hoe hierop te antwoorden, heeft het wat langer geduurd.Wij zien aan de hand van de foto's dat er inderdaad een probleem was met de bestelling. We betreuren dit een beetje omdat de situatie voor zichzelf spreekt. De koerier in kwestie is waarschijnlijk gevallen met uw bestelling en heeft dit niet opnieuw laten maken door ons. We vinden het jammer dat u door dit toeval niet heeft kunnen genieten van een lekkere pizza.Er zijn een aantal zaken die we nu kunnen ondernemen om tot een "terugbetaling" over te gaan.1. We storten het geld terug op uw rekening 2. Wij bezorgen uw bestelling gratis opnieuw op een door u gekozen moment ter waarde van Eur26.70* Gelieve ons nogmaals te excuseren voor het ongemak en u kan op laten weten welke oplossing u verkiest!Om een snellere afhandleing van uw probleem te bekomen, raad ik ook steeds aan om contact op te nemen met het filiaal. Zij zullen steeds proberen meteen een oplossing aan te bieden.Met vriendelijke groetenYente BaetensOp 28 oktober 2019 13:37:44 +01:00, schreef info Hallo, Onderstaande mail is voor jullie. Alvast bedankt om het nodige te doen. Om te reageren moet je naar dit mail adres sturen: Cordialement, Isis Pede Management Assistant Info@pizzabelgium.be T.+32 (0)3  281 33 03 F.+32 (0)3  281 32 82 Fotografielaan 41, 2610 Wilrijk - Belgie cid:image003.png@01D49632.919FD7D0cid:image008.png@01D49632.919FD7D0 cid:image011.jpg@01D49632.919FD7D0 cid:image012.png@01D49632.919FD7D0

W. D.

Naar: PIZZA BELGIUM

05/11/2019

BesteIk opteer dan toch eerder voor de eerste optie van terugbetaling op mijn rekening.Alvast bedankt voor de hulp.Is er ergens een mail waar ik mijn rekeningnummer naartoe kan sturen hierover?Met vriendelijke groeten Wouter De Roos

PIZZA BELGIUM

Naar: W. D.

03/12/2019

Beste WouterOmdat u ervoor koos om te reageren via testaankoop en het voor ons niet helemaal duidelijk was hoe hierop te antwoorden, heeft het wat langer geduurd.Wij zien aan de hand van de foto's dat er inderdaad een probleem was met de bestelling. We betreuren dit een beetje omdat de situatie voor zichzelf spreekt. De koerier in kwestie is waarschijnlijk gevallen met uw bestelling en heeft dit niet opnieuw laten maken door ons. We vinden het jammer dat u door dit toeval niet heeft kunnen genieten van een lekkere pizza.Er zijn een aantal zaken die we nu kunnen ondernemen om tot een "terugbetaling" over te gaan.1. We storten het geld terug op uw rekening 2. Wij bezorgen uw bestelling gratis opnieuw op een door u gekozen moment ter waarde van Eur26.70* Gelieve ons nogmaals te excuseren voor het ongemak en u kan op laten weten welke oplossing u verkiest!Om een snellere afhandleing van uw probleem te bekomen, raad ik ook steeds aan om contact op te nemen met het filiaal. Zij zullen steeds proberen meteen een oplossing aan te bieden.Met vriendelijke groetenYente BaetensOp 28 oktober 2019 13:37:44 +01:00, schreef info Hallo, Onderstaande mail is voor jullie. Alvast bedankt om het nodige te doen. Om te reageren moet je naar dit mail adres sturen: Cordialement, Isis Pede Management Assistant Info@pizzabelgium.be T.+32 (0)3  281 33 03 F.+32 (0)3  281 32 82 Fotografielaan 41, 2610 Wilrijk - Belgie cid:image003.png@01D49632.919FD7D0cid:image008.png@01D49632.919FD7D0 cid:image011.jpg@01D49632.919FD7D0 cid:image012.png@01D49632.919FD7D0


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform