Beste WouterOmdat u ervoor koos om te reageren via testaankoop en het voor ons niet helemaal duidelijk was hoe hierop te antwoorden, heeft het wat langer geduurd.Wij zien aan de hand van de foto's dat er inderdaad een probleem was met de bestelling. We betreuren dit een beetje omdat de situatie voor zichzelf spreekt. De koerier in kwestie is waarschijnlijk gevallen met uw bestelling en heeft dit niet opnieuw laten maken door ons. We vinden het jammer dat u door dit toeval niet heeft kunnen genieten van een lekkere pizza.Er zijn een aantal zaken die we nu kunnen ondernemen om tot een "terugbetaling" over te gaan.1. We storten het geld terug op uw rekening 2. Wij bezorgen uw bestelling gratis opnieuw op een door u gekozen moment ter waarde van Eur26.70* Gelieve ons nogmaals te excuseren voor het ongemak en u kan op laten weten welke oplossing u verkiest!Om een snellere afhandleing van uw probleem te bekomen, raad ik ook steeds aan om contact op te nemen met het filiaal. Zij zullen steeds proberen meteen een oplossing aan te bieden.Met vriendelijke groetenYente BaetensOp 28 oktober 2019 13:37:44 +01:00, schreef info Hallo, Onderstaande mail is voor jullie. Alvast bedankt om het nodige te doen. Om te reageren moet je naar dit mail adres sturen: Cordialement, Isis Pede Management Assistant Info@pizzabelgium.be T.+32 (0)3 281 33 03 F.+32 (0)3 281 32 82 Fotografielaan 41, 2610 Wilrijk - Belgie cid:image003.png@01D49632.919FD7D0cid:image008.png@01D49632.919FD7D0 cid:image011.jpg@01D49632.919FD7D0 cid:image012.png@01D49632.919FD7D0