Wij bestelden een maaltijd via de officiële website van Pizza Hut. Drie medium pizza’s, een penne bolognaise, 12 lookbroodjes met kaas. Geen moeilijke bestelling.Zes minuten (19.28u.) na het aangewezen tijdslot (19.22u.) kreeg ik een telefoontje dat de centrale de driver niet kon bereiken: kon ik laten weten aan de driver dat hij onze bestelling heeft geleverd bij het vorige adres en dat hij nu die bestelling zou geven aan ons. De driver moest terugkeren naar het vorige adres om de bestellingen te wisselen en daarna terug te keren met onze bestelling naar ons.Tussen 19.29u. en 19.50 u. probeerde ik meermaals Pizza Hut Delivery Oostende te bereiken om te vragen of dit dan een nieuwe bestelling zou zijn, met verse pizza’s. Net voor de driver hier arriveerde, nam de centrale op: de driver was twee straten verwijderd van ons. De driver leverde ons de 12 lookbroodjes, penne bolognaise en 2 medium pizza’s. Ik zei dat er een pizza tekort was, de driver zou moeten een verse pizza halen. Goeie customer service zou een volledige nieuwe bestelling brengen, zodat we samen een WARME maaltijd kunnen benuttigen. Ik gaf de driver het bestellingsblaadje terug en toonde welke pizza tekort was. Hij vertrok en om 20.04 uur kreeg ik een telefoontje van een medewerker om te vragen welke pizza tekort was. Mijn kinderen en man konden ondertussen hun koude maaltijd eten. Het was duidelijk dat deze bestelling niet vers was.Uiteindelijk kwam de driver met mijn pizza, opnieuw koud. Hij duwde de pizza gewoon in mijn handen, geen goedenavond of excuses voor het lange wachten. Niks. Enorm teleurgesteld dat onze Halloweenavond zo verpest werd door Pizza Hut.