Terug

Koude maaltijd en vreselijke bediening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: PIZZA BELGIUM

01/11/2023

Wij bestelden een maaltijd via de officiële website van Pizza Hut. Drie medium pizza’s, een penne bolognaise, 12 lookbroodjes met kaas. Geen moeilijke bestelling.Zes minuten (19.28u.) na het aangewezen tijdslot (19.22u.) kreeg ik een telefoontje dat de centrale de driver niet kon bereiken: kon ik laten weten aan de driver dat hij onze bestelling heeft geleverd bij het vorige adres en dat hij nu die bestelling zou geven aan ons. De driver moest terugkeren naar het vorige adres om de bestellingen te wisselen en daarna terug te keren met onze bestelling naar ons.Tussen 19.29u. en 19.50 u. probeerde ik meermaals Pizza Hut Delivery Oostende te bereiken om te vragen of dit dan een nieuwe bestelling zou zijn, met verse pizza’s. Net voor de driver hier arriveerde, nam de centrale op: de driver was twee straten verwijderd van ons. De driver leverde ons de 12 lookbroodjes, penne bolognaise en 2 medium pizza’s. Ik zei dat er een pizza tekort was, de driver zou moeten een verse pizza halen. Goeie customer service zou een volledige nieuwe bestelling brengen, zodat we samen een WARME maaltijd kunnen benuttigen. Ik gaf de driver het bestellingsblaadje terug en toonde welke pizza tekort was. Hij vertrok en om 20.04 uur kreeg ik een telefoontje van een medewerker om te vragen welke pizza tekort was. Mijn kinderen en man konden ondertussen hun koude maaltijd eten. Het was duidelijk dat deze bestelling niet vers was.Uiteindelijk kwam de driver met mijn pizza, opnieuw koud. Hij duwde de pizza gewoon in mijn handen, geen goedenavond of excuses voor het lange wachten. Niks. Enorm teleurgesteld dat onze Halloweenavond zo verpest werd door Pizza Hut.

Berichten (2)

L. F.

Naar: PIZZA BELGIUM

21/11/2023

BesteKunt u toch ten minste een antwoord sturen, zodat ik weet dat u de klacht goed ontvangen hebt?Het duurt nu al 20 dagen, maar nog steeds niks gehoord van jullie.Onverantwoord.

PIZZA BELGIUM

Naar: L. F.

23/11/2023

Beste,Na aanleiding van ons telefonisch gesprek van 23/11 1500, hopen wij dat alle compensatie afspraken naar uw wens mogen zijn.Bij deze is de mail louter voor test-aankoop om de klacht op opgelost te zetten.MvgOp 23/11/2023 om 14:34 schreef reception: Klacht - Koude maaltijd en vreselijke bediening - (CPTBE01908232-48) Dag Tim, Onderstaande mail is voor jullie bedoeld. Je kan de klacht beantwoorden door een reply te sturen op de oorspronkelijke mail. *Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? * Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01908232-48. Heb je vragen over ons platform? Met vriendelijke groet, Cordialement, *Valerie Raeymaekers*** Management assistant reception@topbrands.be *T.*+32 (0)3  281 33 03 Borsbeeksebrug 34 bus 4 2600 Berchem - Belgie *www.topbrands.be* /Afwezig op woensdag - Absente le mercredi/ *     --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform