Terug

2x betaald voor 1 bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: PIZZA BELGIUM

23/07/2022

Beste. Op dolle dinsdag bestelde ik 3 pizza's bij pizzahut Vilvoorde. Het is niet de eerste keer dat ik dit doe dus ik ken de online procedure. De 17,85 euro gaat van mijn rekening en ik krijg ik ook de melding dat mijn bestelling betaald is. Ik krijg echter geen bevestigingsmail met het uur van afhalen op wat ik anders wel krijg. Ik wacht nog een kwartier maar de mail komt niet (ook niet bij de spam) dus mijn man rijdt naar de vestiging in Vilvoorde met mijn betalingsbewijs. Daar krijgt hij te horen dat de bestelling niet doorgekomen is en dat we de bestelling en ook de betaling opnieuw moeten uitvoeren met de garantie dat uiterlijk vrijdag het dubbel betaalde bedrag (17,85€) terug op onze rekening gestort zou worden. Vrijdag stond het geld niet op de rekening en ik neem via mail contact op met de klantenservice. Meer dan 24u later nog steeds geen reactie en ook geen terugbetaling! Hopelijk lukt het via deze weg om mijn geld terug te krijgen!

Berichten (3)

PIZZA BELGIUM

Naar: E. G.

23/07/2022

Ik ben op vakantie van 13/07 tot en met 24/07. Ik ben terug op maandag 25/07/2022. Voor dringende vragen, gelieve telefonisch contact op te nemen op het nummer 03 281 33 03.----------------------------------------------------Je suis en vacances à partir du 13/07 jusqu'au 24/07.Je serai de retour le 25/07. Pour votre questions urgents appeler à 03 281 33 03.

E. G.

Naar: PIZZA BELGIUM

23/07/2022

Beste. Ik wacht even uw schriftelijke reactie af als u terug bent uit verlof alvorens het bijgevoegde telefoonnummer te contacteren. Met vriendelijke groeten, Elke.

PIZZA BELGIUM

Naar: E. G.

25/07/2022

Beste,Onze excuses dat uw bestelling niet verlopen is zoals het hoort.ik heb uw bestelling even verder bekeken en gezien dat de bevestigingsmail inderdaad nooit is uitgestuurd. Indien een bestelling niet kan doorgestuurd worden naar de vestiging door bijvoorbeeld een communicatieprobleem, dan wordt de betaling normaal automatisch teruggestort. Dit is helaas bij u niet gebeurd. Wij laten dit nog verder onderzoeken door onze programmeurs zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden.In tussentijd heb ik één van uw transactie manueel teruggestort. Afhankelijk van de bank, kan deze transactie tot 2 werkdagen in beslag nemen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Floris QuartierIT Operations Manager


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform