Meest recente klachten

M. C.
12/11/2024

vervallen voedingssuplementen - weigering terugname

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een testpakket van jullie voedingssupplementen gekregen en te laat beseft dat ik dit niet verder wou. De herhaallevering kon niet geannuleerd worden, hetgeen ik ook respecteer. Maar daar de producten reeds vervallen zijn heb ik per mail de optie gegeven om de producten terug te nemen en de factuur te crediteren of alleen de factuur te crediteren. Jullie beslisten anders hetgeen ik niet aanvaard. Ik heb momenteel ook nog geen nieuwe producten ontvangen (hetgeen jullie gingen doen) dus wacht ik allen nog op de creditnota. Gezondheidsproducten na vervaldatum opsturen is een meer dan bedenkelijke praktijk. D Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
J. D.
27/09/2024

sturen pakket dat ik niet gevraagd heb

Ik kreeg proef pakket van glucosamine en nog iets toegestuurd. Nadien kreeg ik pakket voor paar maanden terwijl ik hier helemaal niet achter heb gevraagd. Ik heb hen vanaf de dag dat ik het pakket heb ontvangen gevraagd in meerdere mails om retouradres te sturen maar ....tot op heden geen retour adres.Ik heb hen gezegd dat klant 14 dagen heeft om zich te bedenken ( ook al heb ik niet voor deze bestelling gekozen) toch willen ze me geen retour aanmaken . Zij zeggen nu dat het naar incasco firma gaat en dat ik zal moeten betalen. Ook zeggen ze me dat bij het proefpakket brief zat en als je die niet terug gestuurd hebt dat je automatisch levering verlengd maar er zat helaas niets bij mijn proefpakket. Het adres op hun website is postbus dus daar kan je niets naar terug sturen.

Afgesloten
E. M.
19/04/2024

Ongewenst pakket

Beste,Ik kreeg een pakket van Phatmaxx met een factuur er bij ik was helemaal verrast want ik had niets besteld. In hun brief stond dat ik een proefpakket zou ontvangen wat niet het geval is. Als ik op hun website kijk om een proefpakket te bestellen moet je verzendkosten betalen ik heb nooit iets aan pharmaxx betaald en ook niets ontvangen tot nu toe. Opeens een pakket met vitaminen in en een factuur van 69,95€. Na contact. Et hun hebben ze leveringen stop gezet maar vertelden mij dat ik toch ga moeten betalen terug sturen was geen optie. Ik heb ze een mail gestuurd dat ik,niet akkoord ga met hun factuur maar geen antwoord op gekregen. Ik heb niet de middelen om deze factuur te betalen.

Afgesloten
A. V.
17/02/2024

Betaling van een niet gekregen pakket

Geachte,Ik kreeg gisteren via mogelijke spam een oproep van de deurwaarder Mertens & Smits uit den haag dat ik dadelijk 385,75€ moest betalen. De heer die ik sprak zij me dat ik een factuur van 135,00€ niet had betaald aan Pharmaxx in 2022 toen wij nog in Brakel woonden. Ik heb helaas dit pakket niet gekregen en dus de factuur ook niet. Jullie kenden mijn mailadres en gsmnummer waarom hebben jullie me niet geschreven of gemaild. Ik had bij jullie toen reeds melding gemaakt dat de post er slecht toekwam op ons adres. De deurwaarder melde me dat hij me reeds een mail gestuurd had maar dat is niet juist want ik kijk ze dagelijks grondig na. Op mogelijke spamoproepen reageer ik niet. Nu deed ik het dus wel. Ik ben iemand die eerlijk dadelijk iedereen betaald maar dat deze deurwaarder ook nog eens dreigt vanop 19 februari een deurwaarder naar ons te sturen of onze bankrekening te doen blokkeren. Ik werd niet alleen getelefoneerd via mogelijke spam uit den Haag maar dan nog via het telefoonnummer van Belfius in Brussel. Gisteren kreeg ik dus plots voor de 1ste maal na de oproep dus hun mail. Ik vindt het oneerlijk dat ik moet betalen voor iets dat ik niet gekregen heb en dan nog eens op deze manier moeten bijna 400,00€ betalen aan de deurwaarder. Er staat geen mail bij of telefoonnummer waardoor ik deze deurwaarder niet kan bereiken. Had u me geschreven of gemaild had ik het u dadelijk kunnen vertellen. Ik kreeg van de deurwaarder ook geen maand of datum in 2022. Hij spreekt ook over een mondelinge overeenkomst op 13 september 2022. Daar weet ik niets meer van zo lang geleden. Kan aan dit probleem iets gedaan worden ? Sinds 17 oktober 2023 zijn wij verhuisd uit Brakel en had mijn man betaald in de post om gedurende 6 maand onze post te doen volgen. Zo te zien is ook dit niet gebeurt.Met vriendelijke groeten.Anita Vermeire

Afgesloten
R. T.
21/07/2023

Graag was het om mijn abonnement te stoppen

Beste graag was het op mijn abonnement te stoppen en wil ik geen verdere zendingen ontvangen dank u

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform