Meest recente klachten

A. D.
23/02/2025

Retourprobleem

Ik plaatste in november 2024 een online bestelling voor een kooi bij petsgifts.nl. Na een verlate levering kreeg ik de verkeerde kooi geleverd en niet het volledige pakket. Ik heb geprobeerd dit te retourneren en uiteindelijk heeft Bpost één deel van de kooi terug bij de leverancier bezorgd. Het andere deel werd teruggezonden naar mij omdat het gewicht te zwaar is, zoals verwacht door de klantendienst. Momenteel zit ik nog steeds met: - een onvolledige levering van mijn bestelling; - één deel van de foutieve kooi; - geen terugbetaling. De klantendienst reageert niet meer op mijn mails en ik zou graag mijn betaling terugkrijgen, vermits ik op dit moment niets heb voor dit geld.

Afgesloten
G. V.
2/12/2024

Bestelling toch ontvangen, na melding van annulatie

Geachte mevrouw/heer, Op 18/11 heb ik Witte Molen Puur Agapornis Voeding bij u gekocht voor €17,97. Ik ontving het product op 29/11. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Het product dat ik kocht ontvangt u als retour. Het door mij betaalde bedrag van €17,97 verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van de goederen terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer . Met vriendelijke groet,

Opgelost
C. L.
16/04/2024

Problemen met terugbetaling geannuleerde bestelling

Beste, Ik bestelde op 10 maart 2024 twee krabmeubels, te waarde van 99,98 euro samen. Zowel op de site als op de bevestigingsmail stond dat de levertijd 4 tot 6 werkdagen in beslag zou nemen. Ondertussen heb ik zelf al een 3-tal keer gemaild om een update te krijgen over mijn bestelling, die nooit is aangekomen. Telkens werd mij beloofd dat De bestelling tegen het einde van de week verzonden zou worden. Er zouden problemen zijn bij de leverancier (hier heb ik begrip voor). Ik had dan wel verwacht om hier een update over te krijgen in plaats van zelf te moeten mailen. Ondertussen vermeldden ze steeds op hun website dat de levertijd voor dezelfde producten 4 tot 6 werkdagen bedraagt, wat absoluut niet het geval is. Na het lezen van reviews van andere klanten blijkt dat steeds opnieuw hetzelfde scenario zich afspeelt. Dan is er toch ergens iets mis? Tot 2 maal toe vroeg ik om een terugbetaling en annulering van mijn bestelling. Het geld zou binnen de 10 werkdagen terug op mijn rekening staan. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ondertussen heb ik al verschillende keren contact opgenomen met het bedrijf, blijkbaar zonder resultaat. Ik zou graag mijn geld terug willen.

Afgesloten
T. V.
20/01/2024

Geen levering

Beste Wij bestelden op 8 okt 23 een krabpaal.Op de site stond dat er na 4 tot 5 werkdagen geleverd zou wordenOp 5/12/23 heeft mijn partner gevraagd om te annulerenOp 8/12/23 kregen we een voorstel voor een ander krabpaal te leveren.Wij waren niet content met het voorstel van Petsgifts.Wij hebben dan gevraagd om krabpaal Bamberg te leveren zonder opleg.Dit is toe gezegd.Deze zou 22/12/23 op voorraad zijn en meteen verstuurd worden.We zijn nu 20/01/23 en hebben nog steeds niks ontvangen.Wij krijgen steeds het antwoord dat het 'VOLGENDE WEEK' geleverd gaat worden.Wij zitten nu al 3 maanden zonder krabpaal en zijn het nu beu.De klantendienst is telefonisch nooit beschikbaar.Ze houden zich niet aan hun afspraken.We zijn al 3 maanden aan t proberen om of ons geld terug te krijgen of toch een krabpaal te bekomen.Ons geduld is nu op

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform