Terug

Geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Petsgift.nl

20/01/2024

Beste Wij bestelden op 8 okt 23 een krabpaal.Op de site stond dat er na 4 tot 5 werkdagen geleverd zou wordenOp 5/12/23 heeft mijn partner gevraagd om te annulerenOp 8/12/23 kregen we een voorstel voor een ander krabpaal te leveren.Wij waren niet content met het voorstel van Petsgifts.Wij hebben dan gevraagd om krabpaal Bamberg te leveren zonder opleg.Dit is toe gezegd.Deze zou 22/12/23 op voorraad zijn en meteen verstuurd worden.We zijn nu 20/01/23 en hebben nog steeds niks ontvangen.Wij krijgen steeds het antwoord dat het 'VOLGENDE WEEK' geleverd gaat worden.Wij zitten nu al 3 maanden zonder krabpaal en zijn het nu beu.De klantendienst is telefonisch nooit beschikbaar.Ze houden zich niet aan hun afspraken.We zijn al 3 maanden aan t proberen om of ons geld terug te krijgen of toch een krabpaal te bekomen.Ons geduld is nu op

Berichten (1)

Petsgift.nl

Naar: T. V.

20/01/2024

Goedemiddag Klant is steeds op de hoogte gesteld in de mail,We zijn afhankelijk van scheepsvracht wat de levertijd uit laat lopen.We hadden het graag anders gezien.De bestelling heeft de klant inmiddels geannuleerd.Met vriendelijke groet,DebbyKlantenservicePetsGifts.nlDe Meerheuvel 195221 EA ´s-HertogenboschTelefoon: +31 (0)73 690 91 11


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform