Terug

Problemen met terugbetaling geannuleerde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Petsgift.nl

16/04/2024

Beste, Ik bestelde op 10 maart 2024 twee krabmeubels, te waarde van 99,98 euro samen. Zowel op de site als op de bevestigingsmail stond dat de levertijd 4 tot 6 werkdagen in beslag zou nemen. Ondertussen heb ik zelf al een 3-tal keer gemaild om een update te krijgen over mijn bestelling, die nooit is aangekomen. Telkens werd mij beloofd dat De bestelling tegen het einde van de week verzonden zou worden. Er zouden problemen zijn bij de leverancier (hier heb ik begrip voor). Ik had dan wel verwacht om hier een update over te krijgen in plaats van zelf te moeten mailen. Ondertussen vermeldden ze steeds op hun website dat de levertijd voor dezelfde producten 4 tot 6 werkdagen bedraagt, wat absoluut niet het geval is. Na het lezen van reviews van andere klanten blijkt dat steeds opnieuw hetzelfde scenario zich afspeelt. Dan is er toch ergens iets mis? Tot 2 maal toe vroeg ik om een terugbetaling en annulering van mijn bestelling. Het geld zou binnen de 10 werkdagen terug op mijn rekening staan. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ondertussen heb ik al verschillende keren contact opgenomen met het bedrijf, blijkbaar zonder resultaat. Ik zou graag mijn geld terug willen.

Berichten (4)

Petsgift.nl

Naar: C. L.

16/04/2024

GoedemiddagBedankt voor jullie doorkoppeling van deze klant.wij hanteren inderdaad 10 dagen met het in orde maken van credit bedragen.op 5-4 heeft de klant haat order geannuleerd. De credit staat dan ook in verwerking.Jammer dat mevrouw deze klacht bij jullie heeft ingediend, het is namelijk niet de eerste keer dat ze bij ons iets heeft besteld. Tegenwoordig is er meer tijd voor negatief nieuws en meldingen. Maar als iets netjes wordt afgehandeld horen bedrijven niks.Erg jammer.Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag.fijne werkdag!---Met Vriendelijke groet,DebbyPetsGiftsDe Meerheuvel 195221 EA 's-Hertogenboschklachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2024-04-16 14:02: Links: ------ [1] test-aankoop.be [2] test-aankoop.be/klagen [3] test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE02003550-15 [4] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven [5] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] test-aankoop.be/klagenrivacy [5] [6] Links: ------ [1] test-aankoop.be [2] test-aankoop.be/klagen [3] test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE02003550-15 [4] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven [5] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] test-aankoop.be/klagenrivacy

C. L.

Naar: Petsgift.nl

16/04/2024

Dag Debby Bedankt voor het snelle antwoord. Het gaat me hier niet om negatief nieuws. 100 euro kan ik niet zomaar missen als er niets in de plaats komt. Als ik de andere reviews van het bedrijf zie, begrijp je denk ik wel dat dit niet betrouwenswaardig is. Klanten op de hoogte houden van iets waar ze geld aan hebben uitgegeven lijkt me dan ook de normale gang van zaken. Ik hoop Het bedrag snel op mijn rekening te zien verschijnen. Groetjes,

Petsgift.nl

Naar: C. L.

16/04/2024

GoedemiddagU bent op de hoogte gesteld van het termijn van de terugbetaling.Als u eenmaal een onprettig gevoel heeft bij een winkel of webshop kijkt u alleen naar de negatieve berichten. Reviews worden vrijwel altijd in een hoge emotie geschreven, en daardoor ook niet altijd blijken te kloppen.OP 23 april 2023 heeft u bij ons en krabpaal en hetzelfde meubel besteld als welke u nu heeft besteld, dit is de volgende dag verstuurd, Hiermee bedoelen we dan ook. Is er iets of loopt er iets mis bij een winkel of webshop, reageren mensen sneller hun frustratie uit op het internet, Maar als iets snel in huis is netjes is afgeleverd blijft het stil. Ik hoop dan ook dan u hieruit kunt concluderen dat we een betrouwbare winkel zijn, en dat u nog steeds veel plezier heeft van uw eerste aankoop bij ons. Dat de tweede keer hetzelfde meubel niet beschikbaar is geweest bij de leverancier en we hierdoor niet hebben kunnen leveren vinden we vervelend, en we hebben dan ook afgesproken het bedrag binnen 10 werkdagen retour te storten.Hier hebben we ons dan ook netjes aan gehouden, Uw betaling is in verwerking.fijne avond---Met Vriendelijke groet,DebbyPetsGiftsDe Meerheuvel 195221 EA 's-Hertogenboschklachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2024-04-16 14:22: Links: ------ [1] test-aankoop.be [2] test-aankoop.be/klagen [3] test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE02003550-15 [4] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven [5] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] test-aankoop.be/klagenrivacy [5] [6] Links: ------ [1] test-aankoop.be [2] test-aankoop.be/klagen [3] test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE02003550-15 [4] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven [5] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] test-aankoop.be/klagenrivacy

C. L.

Naar: Petsgift.nl

20/04/2024

Dag Debby Dat klopt. Ik heb een eerdere aankoop gedaan die op tijd aankwam. Bedankt daarvoor.Het lijkt me niet vreemd dat mensen die noch bestelling, noch terugbetaling krijgen, gefrustreerd zijn en actie ondernemen aangezien het mailen blijkbaar niet werkt. Je zal ongetwijfeld gelijk hebben in het feit dat mensen sneller een negatieve reactie plaatsen dan een positieve. Bij Pets Gifts echter, gaat het om de overgrote meerderheid van de reviews. Verwacht je van een klant die zijn geld niet terug krijgt een goede review? nogmaals, alle respect voor het feit dat jullie afhankelijk zijn van je leverancier. Van een betrouwbaar bedrijf wordt er volgens mij verwacht dat dit uit eigen initiatief gecommuniceerd wordt. Nu, ik laat de discussie even voor wat ze is. We kunnen andere waarden en normen hebben, maar het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. We zijn ondertussen 10 werkdagen verder. Ik ontvang graag een bewijs van terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform