Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Terugbetaling gevraagd van een klantendienst die mij negeert.

Geachte mevrouw/heer, Op 06/04/2025 heb ik een tuinset bij u gekocht voor 728.32. Levering was voorzien 1 werkweek + 3 a 5 dagen voor de levering. Ik tel dus de week van 14-18 April, mooi op tijd voor het lentefeest op 3 Mei, met nog wat speling. Wat volgde was een ellenlange weg zonder communicatie (1x een mail 'het komt later' zonder tijdsindicatie) , geen reactie op mijn berichten, telefoon werd nooit opgenomen, fb chat werd genegeerd tot 12 mei, wanneer het gesprek alsnog alles behalve vlot verliep, en ik uiteindelijk weer genegeerd werd. Ik weigerde de levering van het product dan ook op 13/05/2025, dit vanwege de extreem late levering die plaatsvond ná het evenement waarvoor we ze nodig hadden. Ik heb u reeds vele malen proberen te bellen, mailen en berichten hierover, in de hoop om de bestelling alsnog te laten leveren in ruil voor bvb een gedeeltelijke terugbetaling, als goedmaking voor jullie fouten - meer u negeerde mij steeds. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Het product dat ik kocht heeft u reeds ontvangen als geweigerde levering. Het door mij betaalde bedrag van 728.32 verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van de goederen terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer . Met vriendelijke groet, Dylan Bijlagen: ° Factuur welke integraal terugbetaald dient te worden ° bewijs dat ik meermaals heb gebeld, steeds zonder iemand die opneemt ° bewijs dat ik 2 x heb gemaild ° Bewijs van ons gesprek op Facebook, waarbij eerst naast de questie geantwoord wordt, daarna gelezen maar geen reactie ° Bewijs van leveringstermijn (nog) niet bijgevoegd ; ° uw reactie op een online review van mij 'stuur even een mail' --> Uiteraard is dit reeds gebeurt ° Bewijs dat ik jullie contactformulier ook heb ingevuld op jullie eigen site (eveneens totaal genegeerd).

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

onvolledig artikel

Geachte mevrouw/heer, Op 16 augustus kocht ik een Boeddha fontein in uw winkel en betaalde ik 309 €. Jullie medewerker heeft het beeld ingepakt en ging ook pomp en elektrische aansluiting halen uit het magazijn die verpakt was in een kartonnen doosje. Thuis hebben we vastgesteld dat er enkel een pomp werd geleverd maar geen aansluiting voor het LED lichtje of een apart adapter voor het LED lichtje. De volgende dag op 17 augustus zijn we onmiddellijk terug naar de winkel gegaan maar de medewerkers mochten geen adapter meegeven van een andere fontein. We moesten een klacht via mail naar de klantendienst sturen. Die mail hebben we vervolgens gestuurd en enige tijd later hebben we het antwoord ontvangen dat men de leverancier zou contacteren. We zijn nu 3 maanden verder en sindsdien hebben we geen antwoord meer gekregen ondanks nog herinneringsmails van ons. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk te vervolledigen Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Johan Princen Bijlagen: • Betalingsbewijs

Afgesloten

15 % Kerstkorting op kerstartikel niet ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 09/11/2024 wilde ik het kerstartikel in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting 15 % korting op ALLE KERSTARTIKELEN die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Uw antwoord via mail dat het kerstartikel niet bij de kerstdecoratie lag is niet aan de orde. Het gaat effectief over het KERSTARTIKEL 322709 maw hier geldt eveneens de extra 15 procent korting op. Uw aanbieding vermeld : GELDIG OP ALLE KERSTARTIKELEN. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om binnen de 7 dagen het bedrag van 0,85 eurocent op mijn bankrekening BE85 9799 3670 9706 te willen storten. Met vriendelijke groet, Indien nodig kan een foto van het kassaticket en de reclame van de aanbieding bezorgd worden.

Afgesloten

Ecocheques foutief betaald

Beste, Na betaald te hebben in de winkel met ecocheques bleek achteraf een gedeelte van het bedrag er nogmaals afgegaan. We hadden dit optijd door maar in de winkel konden zo ons niet verder helpen. Hierna hebben we zo snel mogelijk een mail gestuurd naar Pelckmans en later op vraag van Pelckmans naar Monizze voor meer informatie van wat er fout is gegaan. Na dit te voorzien is de communicatie van Pelckmans stilgevallen, ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Dit is ondertussen 2 maanden geleden en hebben nog altijd niet ons te veel betaalde bedrag teruggezien. Hopelijk kunnen we via deze weg wel iets bereiken. Met vriendelijke groeten

Afgesloten

Levering met defect onderdeel

Bij de levering was een binnenband gescheurd Er werd geen manipulatie gedaan die de scheur kon creëren Meermaals gemaild naar klantendienst zonder enige reactie

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform