Terug

Terugbetaling gevraagd van een klantendienst die mij negeert.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. V.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

16/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 06/04/2025 heb ik een tuinset bij u gekocht voor 728.32. Levering was voorzien 1 werkweek + 3 a 5 dagen voor de levering. Ik tel dus de week van 14-18 April, mooi op tijd voor het lentefeest op 3 Mei, met nog wat speling. Wat volgde was een ellenlange weg zonder communicatie (1x een mail 'het komt later' zonder tijdsindicatie) , geen reactie op mijn berichten, telefoon werd nooit opgenomen, fb chat werd genegeerd tot 12 mei, wanneer het gesprek alsnog alles behalve vlot verliep, en ik uiteindelijk weer genegeerd werd. Ik weigerde de levering van het product dan ook op 13/05/2025, dit vanwege de extreem late levering die plaatsvond ná het evenement waarvoor we ze nodig hadden. Ik heb u reeds vele malen proberen te bellen, mailen en berichten hierover, in de hoop om de bestelling alsnog te laten leveren in ruil voor bvb een gedeeltelijke terugbetaling, als goedmaking voor jullie fouten - meer u negeerde mij steeds. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Het product dat ik kocht heeft u reeds ontvangen als geweigerde levering. Het door mij betaalde bedrag van 728.32 verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van de goederen terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer . Met vriendelijke groet, Dylan Bijlagen: ° Factuur welke integraal terugbetaald dient te worden ° bewijs dat ik meermaals heb gebeld, steeds zonder iemand die opneemt ° bewijs dat ik 2 x heb gemaild ° Bewijs van ons gesprek op Facebook, waarbij eerst naast de questie geantwoord wordt, daarna gelezen maar geen reactie ° Bewijs van leveringstermijn (nog) niet bijgevoegd ; ° uw reactie op een online review van mij 'stuur even een mail' --> Uiteraard is dit reeds gebeurt ° Bewijs dat ik jullie contactformulier ook heb ingevuld op jullie eigen site (eveneens totaal genegeerd).

Bemiddeling door Testaankoop 19 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform