Terug

Levering met defect onderdeel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. V.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

18/06/2024

Bij de levering was een binnenband gescheurd Er werd geen manipulatie gedaan die de scheur kon creëren Meermaals gemaild naar klantendienst zonder enige reactie

Berichten (2)

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: K. V.

20/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (73653) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Klantendienst Tuincentrum Pelckmans (Tuincentrum Pelckmans) 20 jun 2024 10:51 CEST Beste,Inmiddels werd er gereageerd op uw klacht (zie hieronder). Wij hebben contact opgenomen met onze leverancier om een nalevering aan te vragen voor het beschadigde onderdeel. Onze excuses voor de wachttijd! Gelieve ook op deze manier te communiceren want nu staan er al meerdere tickets open op verschillende namen (Kaat Stockman, Erika en dan nu Kris Vierendeels).Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie. Klachten 18 jun 2024 21:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans. Mogelijk gemaakt door Zendesk [W7Z7LK-G261R]

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: K. V.

24/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (73653) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Klantendienst Tuincentrum Pelckmans (Tuincentrum Pelckmans) 24 jun 2024 09:06 CEST Deze aanvraag is gesloten en samengevoegd met aanvraag 73637 Nieuw bericht van ROBBY. Klantendienst Tuincentrum Pelckmans (Tuincentrum Pelckmans) 20 jun 2024 10:51 CEST Beste,Inmiddels werd er gereageerd op uw klacht (zie hieronder). Wij hebben contact opgenomen met onze leverancier om een nalevering aan te vragen voor het beschadigde onderdeel. Onze excuses voor de wachttijd! Gelieve ook op deze manier te communiceren want nu staan er al meerdere tickets open op verschillende namen (Kaat Stockman, Erika en dan nu Kris Vierendeels).Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie. Klachten 18 jun 2024 21:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans. Mogelijk gemaakt door Zendesk [W7Z7LK-G261R]

Bemiddeling door Testaankoop 14 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform