Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slecht uitgevoerde werken.
Op 20/11 voerden jullie een ontstopping uit aan onze keukenafvoer. Waarvoor ik 263 euro betaalde. Enkele dagen zat de verstopping er opnieuw en op 4/12 kwamen jullie opnieuw langs om opnieuw te bekijken, ik betaalde opnieuw 169 euro kreeg het advies een extra niet noodzakelijke syphon te laten verwijderen en de leidingen daarna nog eens schoon te spuiten. Op 18/12 kwamen jullie opnieuw langs. Na de werkzaamheden zat de afvoer opnieuw volledig dicht. Ik moest hiervoor 434 euro te betalen en er werd voor 22/12 een ploeg besteld om te zoeken naar controleputten en te graven! Die afspraak belde ik af. Gezoen het feit dat het vertrouwen weg is. Jullie systeem werkt op het feit een aantal keren terug te kunnen komen om de klant nodeloos op kosten te jagen. Graag had ik dan ook het betaalde geld terug gekregen!
Aanrekening factuur
Beste, ik vroeg jullie dienst om de septische put te reinigen. Jullie zijn dit komen doen op donderdag 23/11/23 . Er kwamen 2 personen aan. En ze hadden langer werk dan normaal want hun machine op de wagen was bevroren. Ze hebben daar 1.30u aanwezig geweest maar het uiteindelijke werk is maar 10 minuten. 1 van de 2 personen die aanwezig was vertelde dat ik dit niet moest betalen want hij had de dag ervoor lang gewerkt en alles bevroren was doordat hij de auto niet meer was gaan ledigen de dag ervoor. Nu krijg ik de factuur en is er een extra persoon aangerekend wat ik ook al niet had gevraagd. De vorige factuur (8tal maanden geleden) was 149 euro. Ik nam contact met hen op en vroeg naar een uitleg waarbij ik een antwoord kreeg: ze waren die dag met 2 op de baan dus moet ik maar 2 mensen betalen en de werktijd die ze gedaan hebben. Waarop ik zeg dat ik dit niet gevraagd heb , en ze wimpelde me af.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten