Meest recente klachten

M. V.
1/12/2025

Ongegronde factuur voor niet geleverde prestatie/nalatigheid

Beste, Op 14/11 werd in mijn huurwoning een verstopping van de douche vastgesteld door de bewoner. Ik heb ter plekke vastgesteld dat de afvoer van de boiler ook vol water stond, dus verstopt was. Hierbij werd Ontstoppingsservice gecontacteerd op dit op te lossen. Deze zijn hiervoor op 17/11 langsgekomen. Doordat er water in de douche stond en de siliconen dichtingen verstorven waren, was er een lek van het water die in de douche stond. Dit is het enige wat vastgesteld werd door Ontstoppingsservce. Er was volgens hen geen verstopping en voor het water die in de afvoer van de boiler zat, citeer ik de onstopper die ter plaatse was "hier kunnen wij niets aan doen". Er werd een bedrag van 179,14 euro gevraagd, ter plaatse te betalen voor geleverde diensten, die niet werden uitgevoerd. Ik ben dit gaan verhalen bij Onstoppingsservice en kreeg te horen dat dit de aanrij -en verplaatsingskosten zijn. Dit werd nochtans niet op voorhand gecommuniceerd. Dit was het overeengekomen bedrag voor een ontstopping. Via mijn verzekering kwam er op 22/11 een andere dienst langs om het lek te onderzoeken. Tijdens dat onderzoek werd in de controleput opgemerkt dat er wel degelijk een verstopping zit. Deze verstopping komen ze 9/12 oplossen en mag ik dus opnieuw gaan betalen voor een onstopping die al voordien moest gebeurd zijn door Ontstoppingsservice en ze nagelaten hebben uit te voeren. Hierdoor eis ik een creditnotie van de factuur 2025 / 202506167. Alvast bedankt

Afgesloten
P. G.
20/12/2023

Slecht uitgevoerde werken.

Op 20/11 voerden jullie een ontstopping uit aan onze keukenafvoer. Waarvoor ik 263 euro betaalde. Enkele dagen zat de verstopping er opnieuw en op 4/12 kwamen jullie opnieuw langs om opnieuw te bekijken, ik betaalde opnieuw 169 euro kreeg het advies een extra niet noodzakelijke syphon te laten verwijderen en de leidingen daarna nog eens schoon te spuiten. Op 18/12 kwamen jullie opnieuw langs. Na de werkzaamheden zat de afvoer opnieuw volledig dicht. Ik moest hiervoor 434 euro te betalen en er werd voor 22/12 een ploeg besteld om te zoeken naar controleputten en te graven! Die afspraak belde ik af. Gezoen het feit dat het vertrouwen weg is. Jullie systeem werkt op het feit een aantal keren terug te kunnen komen om de klant nodeloos op kosten te jagen. Graag had ik dan ook het betaalde geld terug gekregen!

Afgesloten
G. T.
13/12/2023

Aanrekening factuur

Beste, ik vroeg jullie dienst om de septische put te reinigen. Jullie zijn dit komen doen op donderdag 23/11/23 . Er kwamen 2 personen aan. En ze hadden langer werk dan normaal want hun machine op de wagen was bevroren. Ze hebben daar 1.30u aanwezig geweest maar het uiteindelijke werk is maar 10 minuten. 1 van de 2 personen die aanwezig was vertelde dat ik dit niet moest betalen want hij had de dag ervoor lang gewerkt en alles bevroren was doordat hij de auto niet meer was gaan ledigen de dag ervoor. Nu krijg ik de factuur en is er een extra persoon aangerekend wat ik ook al niet had gevraagd. De vorige factuur (8tal maanden geleden) was 149 euro. Ik nam contact met hen op en vroeg naar een uitleg waarbij ik een antwoord kreeg: ze waren die dag met 2 op de baan dus moet ik maar 2 mensen betalen en de werktijd die ze gedaan hebben. Waarop ik zeg dat ik dit niet gevraagd heb , en ze wimpelde me af.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform