Terug

Slecht uitgevoerde werken.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: Ontstoppingsservice bv

20/12/2023

Op 20/11 voerden jullie een ontstopping uit aan onze keukenafvoer. Waarvoor ik 263 euro betaalde. Enkele dagen zat de verstopping er opnieuw en op 4/12 kwamen jullie opnieuw langs om opnieuw te bekijken, ik betaalde opnieuw 169 euro kreeg het advies een extra niet noodzakelijke syphon te laten verwijderen en de leidingen daarna nog eens schoon te spuiten. Op 18/12 kwamen jullie opnieuw langs. Na de werkzaamheden zat de afvoer opnieuw volledig dicht. Ik moest hiervoor 434 euro te betalen en er werd voor 22/12 een ploeg besteld om te zoeken naar controleputten en te graven! Die afspraak belde ik af. Gezoen het feit dat het vertrouwen weg is. Jullie systeem werkt op het feit een aantal keren terug te kunnen komen om de klant nodeloos op kosten te jagen. Graag had ik dan ook het betaalde geld terug gekregen!

Berichten (1)

P. G.

Naar: Ontstoppingsservice bv

06/01/2024

Beste,Tot op heden ontving ik nog geen afdoende antwoord op mijn mijn mail. Ik zou denken een vergetelheid maar dat zal het zeker niet zijn. Ik ben het in elk geval niet uit het oog verloren en ben ook niet van plan dit te doen. Indien geen antwoord volgt zal ik niet nalaten de advocaten van test aankoop in te schakelen.Peter Gelders


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform