Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

J. J.
30/12/2024

Geen terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Op 29/10/2024 heb ik bij u een bestelling geplaatst met ordernummer OAXSACBUM. Na contact te hebben wat goed verliep wat het probleem was met deze bestelling waren we overeengekomen dat we deze bestelling zouden annuleren Op 28/11/2024 werd deze bestelling geannuleerd omdat jullie bepaalde producten niet in stock hadden en in backorder was zonder levertijd. Al stonden die producten wel in stock op jullie site. Op 13/12/2024 vroeg ik om de terugbetaling van 255,35 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 14 dagen het bedrag van 255,35 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Janssens Jimmy

Opgelost
K. C.
14/06/2024

terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Op 29-05-2024 is er een bestelling gedaan Bestelreferentie ROIPEOIML en u weigert thans de terugbetaling die ik verzocht op [29/05/2024]. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 5 dagen de terugbetaling van 330.5 euro. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, • Kopie verzoek om terugbetaling zit in bijlage

Afgesloten
B. O.
27/05/2024

Heb op 13 mei 2024 Een bestelling geplaatst,en onmiddellijk betaald. Ik ontvang geen goederen.

Beste, ik bestelde op 13 mei 2024 perliet. Bij de firma online Top Garden. Dit is onmiddellijk per bankoverschrijving betaald. Ik ontvang geen goederen.Heb nu de reviews gelezen van deze firma.Blijkbaar is het hun gewoonte om géén bestelde goederen te sturen. Het zijn oplichters en ze werken gewoon voort. Dit moet stoppen.Ze reageren niet op mails , en zijn telefonisch niet bereikbaar.

Afgesloten
J. M.
22/05/2024

Niet-levering van een glaatste bestelling

Beste, ik bestelde op 23/04/2024 een biogreen Phoenix-kachel (factuur IN105145 - 269€). Alhoewel de website aangaf dat dit artikel in voorraad was, is er na 14 dagen nog niets geleverd. Op de website stond vermeld dat de bestelling in behandeling was. Vermits het item blijkbaar niet kon geleverd worden, vroeg ik u de terugbetaling van de reeds betaalde som. Op 7 mei meldde u dat de bestelling geannuleerd werd en dat een kredietnota zou opgesteld worden.Vandaag, 15 mei, stel ik vast dat er nog geen terugbetaling gebeurd is. Ik vraag u om onverwijld het bedrag van 269€ terug te storten.

Opgelost
A. C.
27/12/2018

Bestelling niet in behandeling

Ik heb een week geleden mijn bestelling bij online top garden gedaan. Hierin stond voor 13u besteld morgen in huis. Dus ik kijk in mijn bestelgeschiedenis en zoe dat de betaling is ontvangen maar meer niet de bestelling is zelf nog niet in behandeling, en wa'neer ik probeer te bellen is het nummer noet beschikbaar en op mijn mails worden ook niet geantwoord

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform