Terug

Geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. J.

Naar: Online top garden

30/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29/10/2024 heb ik bij u een bestelling geplaatst met ordernummer OAXSACBUM. Na contact te hebben wat goed verliep wat het probleem was met deze bestelling waren we overeengekomen dat we deze bestelling zouden annuleren Op 28/11/2024 werd deze bestelling geannuleerd omdat jullie bepaalde producten niet in stock hadden en in backorder was zonder levertijd. Al stonden die producten wel in stock op jullie site. Op 13/12/2024 vroeg ik om de terugbetaling van 255,35 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 14 dagen het bedrag van 255,35 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Janssens Jimmy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform